
З 1 квітня 2025 року звернення споживачів АТ “Харківобленерго” щодо захисту їхніх прав та законних інтересів розглядатимуться Центром розгляду скарг. Про це повідомляє Інфосіті.
Створення нового підрозділу є ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і спрямоване на поліпшення взаємодії між оператором системи розподілу АТ “Харківобленерго” та споживачами електричної енергії.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
“У Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного та неупередженого розгляду звернень заявників фахівці працюватимуть за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг”, – наголосили в АТ “Харківобленерго”.
Звернення, які не є скаргою, розглядатимуться АТ “Харківобленерго” у загальному порядку.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Харкові запрацював головний фонтан міста (фото)
- У метро – як на сцені: студенти та викладачі академії культури подарували харківʼянам концерт
- Кабмін затвердив зміни щодо соцзахисту ветеранів
- Голова Нацполіції відзначив працівників Департаменту інформаційно-аналітичної підтримки
- Харків вдруге взяв участь у міжнародній конференції «Start with Children»