
З 1 квітня 2025 року звернення споживачів АТ “Харківобленерго” щодо захисту їхніх прав та законних інтересів розглядатимуться Центром розгляду скарг. Про це повідомляє Інфосіті.
Створення нового підрозділу є ініціативою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, і спрямоване на поліпшення взаємодії між оператором системи розподілу АТ “Харківобленерго” та споживачами електричної енергії.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
“У Центрі розгляду скарг з метою об’єктивного та неупередженого розгляду звернень заявників фахівці працюватимуть за удосконаленою процедурою та у тісній взаємодії з Сектором НКРЕКП у Харківській області та центральним апаратом Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг”, – наголосили в АТ “Харківобленерго”.
Звернення, які не є скаргою, розглядатимуться АТ “Харківобленерго” у загальному порядку.
ОСТАННІ НОВИНИ
- У Салтівському районі до кінця 2026 року планують відбудувати наново декілька під’їздів зруйнованого будинку
- Харківські водії тролейбусів влаштували змагання, аби вирішити, хто наймайстерніший
- Оновлення «Резерв+»: як працюють механізми оповіщення та призову в області
- У Харкові з’явився новий Почесний амбасадор
- Ігор Терехов заявив про дефіцит кадрів у комунальних підприємствах