У Харкові оновили вебпортал “1562”
У місті Харкові працює оновлений портал «1562», за допомогою якою містяни можуть комунікувати з комунальними службами для вирішення проблемних питань. Про це повідомляє Інфосіті.
Станом на сьогодні, 8 вересня, система здійснила близько 27 тисяч автоматичних дзвінків, з яких більше 17,5 тис. разів мешканці надали позитивну відповідь про вирішення питань службами Харкова.
Нагадаємо, через портал харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті. Там же містяни можуть прикріпити фото проблемної ділянки та після проведення необхідних робіт отримати фотозвіт у відповідь.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
На вебпорталі завжди доступна актуальна інформація про планові та аварійні роботи за вказаною адресою, а також чіткі терміни їх виконання. Крім того, завдяки системі автоматичних дзвінків та сповіщень мешканці можуть підтвердити розв’язання питання та оцінити якість наданих послуг.
Зареєструватися на порталі можна за посиланням.
ОСТАННІ НОВИНИ
- 164 виїзди за тиждень: ДСНС про оперативну ситуацію в Харківській області з 18 по 24 листопада
- У Харкові відкрили сучасний коворкінг для студентів-юристів
- Збільшилась кількість постраждалих внаслідок удару по Харкову (фото)
- Росіяни поцілили в центр Харкова 25 листопада: масштаби та наслідки
- У Харкові тимчасово не курсуватимуть два тролейбуси