
У місті Харкові працює оновлений портал «1562», за допомогою якою містяни можуть комунікувати з комунальними службами для вирішення проблемних питань. Про це повідомляє Інфосіті.
Станом на сьогодні, 8 вересня, система здійснила близько 27 тисяч автоматичних дзвінків, з яких більше 17,5 тис. разів мешканці надали позитивну відповідь про вирішення питань службами Харкова.
Нагадаємо, через портал харків’яни можуть оперативно подати повідомлення та самостійно контролювати процес виконання робіт, авторизувавшись в особистому кабінеті. Там же містяни можуть прикріпити фото проблемної ділянки та після проведення необхідних робіт отримати фотозвіт у відповідь.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
На вебпорталі завжди доступна актуальна інформація про планові та аварійні роботи за вказаною адресою, а також чіткі терміни їх виконання. Крім того, завдяки системі автоматичних дзвінків та сповіщень мешканці можуть підтвердити розв’язання питання та оцінити якість наданих послуг.
Зареєструватися на порталі можна за посиланням.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Відчуття релаксу та щастя. Комунальники перетворили звичайний двір у паркову зону
- У Харкові відзначили працівників легкої промисловості з професійним святом
- У Харкові відновили пошкоджені обстрілами газопроводи
- Навіть війна не скасовує іспити. Комунальники підтверджують свою майстерність
- За тиждень на Харківщині знищили понад 2,1 тисячі ворожих боєприпасів