"Інфосіті" – інформаційно-аналітичний портал

Все більше клієнтів «Харківобленерго» обирають е-сервіси для передачі показань лічильників

Клієнти «Харківобленерго» обирають електронні сервіси

Понад 506 тисяч власників особових рахунків передали показання електролічильників за вересень 2024 року за допомогою електронних сервісів АТ «Харківобленерго». Про це повiдомляє Iнфосiтi.

У пресслужбі товариства зазначають — це найбільший показник за весь час роботи електронних сервісів товариства. Попередній рекорд протримався два місяці: за липень 2024-го було передано на 17 тисяч показань менше.

Впевнене лідерство серед дистанційних способів передачі показів традиційно утримують мобільний додаток, особистий кабінет, чат-бот у Viber, сайт товариства та sms-повідомлення.

В обленерго нагадують: навіть якщо ви тимчасово не проживаєте вдома і не користуєтеся електроенергією, все одно необхідно передавати покази.

“Не важливо, якщо показання будуть одні і ті самі із місяця в місяць. Важливо дотримуватися чітких термінів передачі: у період за два календарні дні до кінця розрахункового місяця і три перші дні наступного”, – зазначили в обленерго.

Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.

ОСТАННІ НОВИНИ