Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які

14.09.2018 07:02   -
Автор:

Аналіз регуляторного впливу

до проекту рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій»

Цей аналіз регуляторного впливу (надалі — Аналіз) розроблений на виконання та з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 № 1160‑IV та Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.04 № 308 та визначає правові та організаційні засади реалізації рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» (надалі — проект рішення), як регуляторного акта.

1. Опис проблеми, яку планується врегулювати шляхом прийняття рішення

На цей час розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові відбувається на підставі рішення виконавчого комітету Харківської міської ради, прийнятого 02 жовтня 2013 року № 609 зі змінами та доповненнями від 01.03.2017 № 146 та затвердженого рішенням 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

Вдосконалення правового врегулювання договірних відносин між розповсюджувачами зовнішньої реклами та балансоутримувачами та відповідно до судової практики, що склалася за останні роки, потребує внесення змін до Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

Неоднозначне тлумачення норм чинного законодавства України та затвердженого примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, призводить до виникнення спірних ситуацій.

Необхідність встановлення дієвого контролю щодо сплати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, та можливість вжиття оперативних заходів щодо своєчасного усунення боргів, у тому числі право першочергового зарахування пені за прострочення виконання зобов’язання, вимагає відображення зазначених функцій у змінах до Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

Задля приведення у відповідність з вимогами Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700‑VII до Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій включено розділ щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми юридичною особою.

Також слід зазначити, що регулятивна функція рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» спрямована на правовідносини у галузі зовнішньої реклами та зачіпає інтереси як суб’єктів підприємництва, які здійснюють підприємницьку діяльність у галузі зовнішньої реклами, так і громадян та органів місцевого самоврядування.

Зауважимо, що проектом рішення передбачено укладення договорів про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, та знаходяться на балансі комунального підприємства «Міський інформаційний центр» і не передані у повне господарське відання, оперативне управління, користування (оренду) іншим комунальним підприємствам, установам, організаціям, надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами в користування на підставі договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, що укладається між комунальним підприємством «Міський інформаційний центр» та розповсюджувачем зовнішньої реклами строком на 5 (п’ять років). Прийняття проекту рішення сприятиме, з одного боку, певній ринковій стабільності для розповсюджувачів зовнішньої реклами, а з іншого, упорядженню розміщення спеціальних конструкцій, які розміщуються на території міста.

Обґрунтованість обраних заходів для досягнення наведених цілей наведено в розділі 3 цього Аналізу, в той час як доцільність втручання органів місцевого самоврядування у вирішення наведених проблем продиктовано потребою у захисті прав та законних інтересів мешканців міста Харкова, та відсутністю реальної можливості їх ефективного вирішення за рахунок виключно ринкових механізмів.

Таким чином, зазначена проблема потребує усунення, шляхом прийняття рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій».

Основні групи (підгрупи), на які проблема справляє вплив:

Групи (підгрупи)

Так

Ні

Громадяни

+

Держава (органи місцевого самоврядування)

+

Суб’єкти господарювання

+

у тому числі суб’єкти малого підприємництва

+

2. Визначення цілей (мети) правового регулювання

Метою прийняття рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» є:

1) приведення Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій у відповідність з чинним законодавством України;

2) спрямування регулятивної функції рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій», у напрямку вирішення нагальних проблем міста, пов’язаних з розташуванням засобів зовнішньої реклами у місті Харкові;

3) створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у м. Харкові;

4) забезпечення ринкової стабільності для розповсюджувачів зовнішньої реклами та органів місцевого самоврядування;

5) підвищення дисципліни у питаннях виконання розповсюджувачами зовнішньої реклами зобов’язань за договорами про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування рекламних засобів, стосовно користування місцями, які перебувають у комунальній власності.

3. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей

Під час розробки проекту рішення міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» було розглянуто наступні альтернативні способи досягнення визначених цілей.

Вид альтернативи

Опис альтернативи

Альтернатива 1.

Відсутність

регулювання

Залишення без змін акта органів місцевого самоврядування, як один з альтернативних способів досягнення цілей, не може бути реалізований, оскільки поглибить наявні проблеми. Наслідком неврегульованості ситуації може бути нестійкість ринку зовнішньої реклами, неврегульованість договірних відносин та незбалансованість доходності від надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності

Альтернатива 2

Запровадження регулювання

Прийняття рішення «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» дозволить упорядкувати та стабілізувати ринок зовнішньої реклами, удосконалити правове врегулювання договірних відносин, а також дисциплінувати розповсюджувачів зовнішньої реклами у виконанні зобов’язань за договорами користування місцями, які перебувають у комунальній власності

Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей

Оцінка впливу на сферу інтересів держави

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Відсутність

регулювання

Відсутні, оскільки договірні відносини не будуть достатньо врегульовані

Наслідком неврегульованості ситуації може бути неструктуроване розміщення об’єктів зовнішньої реклами та накопичення заборгованості за тимчасове користування місцями, які перебувають в комунальній власності

Запровадження регулювання

Очевидні, оскільки регуляторний акт визначає умови для стимулювання розповсюджувачів зовнішньої реклами до виконання зобов’язань за договорами, забезпечує збалансованість доходів від надання в користування місць та стабільність ринку

Процедура розробки регуляторного акта (витрати робочого часу спеціалістів, що пов’язані з розробкою регуляторного акта)

Оцінка впливу на сферу інтересів громадян

Вид альтернативи

Вигоди

Витрати

Відсутність

регулювання

Відсутні, оскільки проблема не вирішується

Відсутні

Запровадження регулювання

Створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у

м. Харкові Підвищення рівня поінформованості громадян

Відсутні, розміщення спеціальних конструкцій здійснюється розповсюджувачами зовнішньої реклами та не потребує витрат громадян

Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання*

Показник

Великі

Середні

Малі

Мікро

Разом

Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць

—

—

630

—

630

Питома вага групи у загальній кількості, відсотків

—

—

100   %

—

100   %

Вид

альтернативи

Вигоди

Витрати

Відсутність

регулювання

Відсутність регулювання обмежує можливості здійснення одночасного застосування ринкових та організаційних механізмів.

Плата за користування місцями, що перебувають у комунальній власності для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами

Запровадження регулювання

Прийняття зазначеного регуляторного акту підвищить конкурентоспроможність, забезпечить розвиток операторів ринку зовнішньої реклами, збільшить надходження від рекламодавців, зменшить випадки дострокового припинення договорів на користування місцями та примусового демонтажу рекламних конструкцій та надасть можливість використовувати нові території міста, та забезпечить більш рівномірне розподілення рекламних засобів по території міста.

Плата за користування місцями, що перебувають у комунальній власності для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами з урахуванням індексу інфляції за весь час прострочення плати та 3 % річних від простроченої суми

4. Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей

Рейтинг

результативності

(досягнення цілей

під час вирішення

проблеми)

Бал результативності (за чотирибальною

системою оцінки)

Коментарі

щодо присвоєння

відповідного бала

Відсутність

регулювання

1

Не вирішується питання правового механізму регулювання та структуризації ринку зовнішньої реклами

Проблема продовжує існувати

Запровадження

регулювання

4

Приведення Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій у відповідність з чинним законодавством України

Забезпечення ринкової стабільності для розповсюджувачів зовнішньої реклами та органів місцевого самоврядування

Привернення уваги розповсюджувачів зовнішньої реклами та рекламодавців до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами

Збалансованість та стабільність надходжень за користування місцями, які перебувають в комунальній власності для розміщення зовнішньої реклами

Проблема більше існувати не буде

Рейтинг

результативності

Вигоди

(підсумок)

Витрати

(підсумок)

Обґрунтування відповідного

місця альтернативи

у рейтингу

Відсутність

регулювання

Відсутні, не визначені механізми вимоги щодо вдосконалення, структуризації та стабілізації ринку зовнішньої реклами, не враховані інтереси громади міста та суб’єктів господарювання

Відсутні заходи — немає збалансованих надходжень за користування місцями

Проблема

продовжує

існувати

Запровадження регулювання

Досягнення

встановлених цілей

Відсутні

Усі аспекти

проблеми буде

вирішено

Рейтинг

Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини

відмови від альтернативи

Оцінка ризику зовнішніх

чинників на дію запропонованого

регуляторного акта

Відсутність

регулювання

Не є прийнятною, адже не вирішує проблему

Х

Запровадження

регулювання

Регуляторний акт відповідає потребам у розв’язанні визначеної проблеми та принципам державної регуляторної політики. Затвердження такого регуляторного акта забезпечить поступове досягнення встановлених цілей.

Має місто ризик впливу зовнішніх чинників на дію даного акта таких як: зміни діючого законодавства, які можуть безпосередньо вплинути на фінансово‑господарську діяльність, прискорення або уповільнення темпів економічного зростання, соціально­політичні впливи та таке інше

5. Опис механізмів та заходів, що пропонуються для вирішення проблеми

У відповідності з частиною 1 статті 16 Закону України «Про рекламу» та п. 3 Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р.

№ 2067, органам місцевого самоврядування надано право регулювання розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові.

Рішенням 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10, затверджено Примірний договір про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

Існуючий Примірний договір про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, не враховує вимоги Закону України «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700‑VII щодо обов’язковості дотримання антикорупційної програми юридичною особою при укладенні договорів.

Дієвий контроль щодо сплати за тимчасове користування місцями, які перебувають у комунальній власності, та вжиття оперативних заходів щодо своєчасного усунення боргів, у тому числі право першочергового зарахування пені за прострочення виконання зобов’язання, збільшення терміну позовної давності зі стягнення штрафних санкцій надасть змогу дисциплінувати розповсюджувачів зовнішньої реклами та збалансувати доходи від надання місць. Вищенаведене вимагає відображення зазначених функцій у змінах до Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій.

Таким чином, вирішення проблеми, зазначеної у пункті 1 цього Аналізу, та досягнення цілей, зазначених у п. 2 цього Аналізу, пропонується здійснити без зміни форми правового регулювання — шляхом прийняття рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» з дотриманням вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та іншими актами законодавства.

Розробка проекту рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» здійснюється за принципами:

а) законності;

б) гласності (відкритості та загальнодоступності);

в) колегіальності;

г) урахування пропозицій операторів рекламного ринку (як представників міста Харкова, так і інших міст України);

ґ) урахування практичного досвіду роботи на рекламному ринку;

д) науковості;

е) економічної та юридичної обґрунтованості тощо.

Як показав досвід, ступінь ефективності правового регулювання є достатньо високим, що обумовлюється характером запропонованих механізмів вирішення проблем.

6. Оцінка виконання вимог регуляторного акта залежно від ресурсів, якими розпоряджаються органи виконавчої влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні та юридичні особи, які повинні проваджувати або виконувати ці вимоги

У зв’язку з тим, що питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких поширюється регулювання, становить 100  %, розрахунок витрат на запровадження державного регулювання здійснено згідно з М‑Тестом, викладеним у додатку до цього Аналізу регуляторного впливу.

7. Обґрунтування строку дії рішення

Рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10 «Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій» є регуляторним нормативно­правовим актом, який діє на невизначене коло осіб, є загальнообов’язковим до застосування на території міста Харкова, та строк дії якого невизначено, з можливістю внесення до нього змін.

8. Визначення показників результативності рішення

Для даного регуляторного акта було визначено декілька вимірювальних показників результативності регуляторного акта, які безпосередньо пов`язані із цілями регуляторного акта та мають числовий вимір, та прогнозні значення. Тобто цей розділ містить перелік вимірювальних показників, які характеризують наслідки дії регуляторного акта. Саме на підставі порівняння цих прогнозних показників та отриманих у подальшому даних (при проведенні базового, повторного та періодичних відстежень) можна буде зробити висновки про досягнення очікуваних результатів та досягнення цілей регулювання.

Визначення декількох обчислюваних показників результативності регуляторного акта буде безпосередньо пов’язано із цілями регуляторного акта та матиме числовий вимір і прогнозні значення, а саме:

а) кількість укладених розповсюджувачами зовнішньої реклами договорів про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій;

б) кількість укладених за дорученням балансоутримувачів договорів про надання в користування місць, що знаходяться у комунальній власності, для розміщення спеціальних конструкцій;

в) загальний доход від надання у користування місць, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами, для розташування спеціальних конструкцій,

млн грн.

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта встановлюються протягом різних періодів після набрання чинності актом. Саме за цими критеріями можна зробити висновки про результативність регуляторного акта.



з/п

Показники

2017 р.

Прогноз

на 2018 р.

Прогноз

на 2019 р.

1

Кількість укладених договорів про надання в користування місць, що знаходяться у комунальній власності, для розміщення спеціальних конструкцій, шт.

1165

1000

800

2

Кількість укладених за дорученням балансоутримувачів договорів про надання в користування місць, що знаходяться у комунальній власності, для розміщення спеціальних конструкцій, шт.

566

485

400

3

Загальний доход від надання у користування місць, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами, для розташування спеціальних конструкцій, млн грн

27,5

28,5

29

9. Визначення заходів відстеження результативності рішення

Відстеження результативності дії акта здійснюється на основі аналізу статистичних даних, наданих відділом реклами Департаменту контролю міської ради та комунальним підприємством «Міський інформаційний центр».

Після прийняття рішення сесії Харківської міської ради проводиться базове відстеження результативності дії рішення, встановлюється повнота та ефективність введення в дію регуляторного акта.

Протягом 2 (двох) років з дня прийняття регуляторного акта здійснюється повторне відстеження результативності дії акта.

Протягом кожних трьох років з моменту виконання заходів по проведенню повторного відстеження результативності регуляторного акта, за умови його чинності, буде проводитись періодичне відстеження результативності цього акта, де будуть відображені відповідні показники у порівнянні з попереднім відстеженням регуляторного акта.

Заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету міської ради Т. М. Чечетова-­Терашвілі


Додаток
до аналізу регуляторного впливу до проекту регуляторного акта —
рішення міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 № 181/10
«Про затвердження Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності,
для розташування спеціальних конструкцій»

ТЕСТ малого підприємництва (М‑Тест)

1. Консультації з представниками мікро­ та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено відповідальними за підготовку проекту регуляторного акта у період з «15» січня 2018 р. по «10» вересня 2018 р.

Вид консультації

(публічні консультації прямі/«круглі столи», наради,

робочі зустрічі тощо/, інтернет­консультації прямі (інтернет­форуми, соціальні мережі тощо),

запити/до підприємців, експертів, науковців тощо/)

Кількість

учасників консультацій,

осіб

Основні результати консультацій

(опис)

Нарада «Ознайомлення учасників ринку зовнішньої реклами з проектом документу»

15

Визначення доцільності ухвалення регуляторного акта з урахуванням змін до Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій. Надання пропозицій з його удосконалення, розрахунків витрат суб’єктів господарювання на виконання вимог регулювання.

Робочі зустрічі з основними операторами ринку, власниками сітьових рекламних агенцій

10

Консультації з юристами

3

Телефонні розмови

4

Уточнення інформації щодо договорів про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій в інших містах з кількістю населення більше мільйона.

Усього осіб

32

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро­ та малі)

2.1 Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: близько
630 (одиниць), у тому числі малого підприємництва: близько
630 (одиниць).

2.2. Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив, 100 % (див. Таблиця «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» Аналізу).

Примітка: регулювання стосується суб’єктів СМП, які будуть мати намір укладати договори про надання в користування місць, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади м. Харкова, для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами. Тому до розрахунку взято кількість всіх СМП, які використовують місця, що знаходяться в комунальній власності територіальної громади

м. Харкова, для розміщення спеціальних конструкцій зовнішньої реклами на теперішній час.

№ п. п.

Назва

показника

Загальна кількість суб’єктів

малого підприємництва (мікро­ та малі)

Всього

Мікро­ та малі

2.1.

Кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання

630

630

2.2.

Питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив

100  %

100  %

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Порядковий

номер

Найменування оцінки

У перший рік (стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний

рік)

Витрати

за п’ять років

1

2

3

4

5

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

—

—

—

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

—

—

—

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати — витратні матеріали)

—

—

—

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

—

—

—

5

Інші процедури

(індекс інфляції за весь час прострочення та 3  % річних від простроченої суми)

53

53

265

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

53

53

265

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

630

8

Сумарно, гривень

33390

33390

166950

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

0,5 год*22,41*1=11,20 грн

—

0,5 год*22,41*1=11,20 грн

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

— підготовка документів (0,25 год);

— подання пакету документів (0,25 год);

— укладення додаткової угоди (0,5 год)

1,0 год*22,41*1=22,41 грн

—

1,0 год*22,41*1=22,41 грн

11

Процедури офіційного звітування

—

—

—

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

—

—

—

1

2

3

4

5

13

Інші процедури (уточнити)

—

—

—

14

Разом, гривень

33,61

Х

33,61

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

630

16

Сумарно, гривень

21177,45

Х

21177,45

БЮДЖЕТНІ ВИТРАТИ

на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Державне регулювання рішення не передбачає утворення нового державного органу (або нового структурного підрозділу діючого органу). Орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання, — виконком Харківської міської ради.

Процедура

регулювання суб’єктів

малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта

господарювання малого

підприємництва —

за потреби окремо

для суб’єктів малого та мікропідприємництв)

Планові

витрати часу на процедуру

Вартість часу

співробітника органу державної влади відповідної категорії (заробітна плата)

Оцінка кількості процедур за рік, що припадають

на одного суб’єкта

Оцінка

кількості суб’єктів,

що підпадають

під дію процедури

регулювання

Витрати

на адміністрування

регулювання*

(за рік), гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

22,41

1

630

14118

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

—

—

—

—

—

камеральні

—

—

—

—

—

виїзні

—

—

—

—

—

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного окремого акта про порушення вимог регулювання

—

—

—

—

—

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

—

—

—

—

—

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

—

—

—

—

—

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

22,41

1

630

14118

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

— підготовка документації

— укладення додаткової угоди;

1 ч

1 ч

22,41

22,41

1

1

630

630

14118

14118

Разом за рік

4

89,64

—

630

56472

Сумарно за п’ять років

4

89,64

—

630

56472

Розрахунок вартості 1 людино­години:

Норма робочого часу на 2018 рік при 40‑годинному робочому тижні становить 1993 години.

Використовується мінімальний розмір заробітної плати, яка з 01.01.2018 року становить: 3723 грн та 22,41 грн у погодинному розмірі.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий

номер

Показник

Перший рік

регулювання (стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

33390

166950

2

Оцінка вартості адміністративних процедур для суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

21177,45

21177,45

3

Сумарні витрати малого підприємництва на виконання запланованого регулювання

54567,45

188127,45

4

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

56472

56472

5

Сумарні витрати на виконання запланованого регулювання

111039,45

244599,45

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Впровадженням запропонованих змін до Примірного договору про надання в користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування спеціальних конструкцій, для суб’єктів малого підприємництва застосовано коригуючі (пом’якшувальні) заходи, а саме:

— збільшено строки внесення плати за фактичне користування місцями та замість щомісячних авансових платежів встановлено термін оплати не пізніше останнього дня поточного місяця, за який проводиться оплата.

Заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету міської ради Т. М. Чечетова­-Терашвілі