Додаток до аналізу регуляторного впливу до проекту рішення сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до рішення 8 сесії Харківської міської ради 6 скликання «Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташован

17.11.2018 08:53   -
Автор:

Додаток до аналізу регуляторного впливу

до проекту рішення сесії Харківської міської ради 7 скликання

«Про внесення змін до рішення 8 сесії Харківської міської ради 6 скликання

«Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості,

розташованим на території міста Харкова» від 06.07.2011 № 325/11»

ТЕСТ

малого підприємництва (М-Тест)

до проекту рішення Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 8 сесії Харківської міської ради 6 скликання

«Про затвердження Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова»» від 06.07.2011 № 325/11»

1. Консультації з представниками мікро- та малого підприємництва щодо оцінки впливу регулювання

Консультації щодо визначення впливу запропонованого регулювання на суб’єктів малого підприємництва та визначення детального переліку процедур, виконання яких необхідно для здійснення регулювання, проведено розробником у період з «01» червня 2018 р. по «05» листопада 2018 р.

Порядковий

номер

Вид консультації (публічні консультації прямі/

круглі столи, наради, робочі зустрічі тощо/, інтернет-консультації прямі (інтернет-форуми, соціальні мережі тощо), запити/до підприємців, експертів, науковців тощо/)

Кількість учасників консультацій,

осіб

Основні результати консультацій (опис)

1

Анкетування представників суб’єктів малого підприємництва

40

В результаті анкетування погоджено запропонований проект рішення

2

Консультації з сертифікованими інженерами-геодезистами та інженерами-техніками

6

Визначення доцільності ухвалення регуляторного акта, обговорення вимог до документів

3

Робочі зустрічі з посадовими особами Держгеокадастру та Служби містобудівного кадастру м. Харкова

9

4

Консультації з державними реєстраторами

6

Обговорення випадків реєстрації об’єктів нерухомості, що потребують документ, що посвідчує адресу

5

Робочі зустрічі з архітекторами та посадовими особами Управління містобудування та архітектури

19

Надання пропозицій з удосконалення регуляторного акта

6

Телефонні розмови

30

Збір зауважень до діючого Порядку

Усього осіб

110

2. Вимірювання впливу регулювання на суб’єктів малого підприємництва (мікро- та малі):

кількість суб’єктів малого підприємництва, на яких поширюється регулювання: _____21461_______ (одиниць), у тому числі малого підприємництва _____3164_____ (одиниць) та мікропідприємництва _____18297_____ (одиниць)*;

питома вага суб’єктів малого підприємництва у загальній кількості суб’єктів господарювання, на яких проблема справляє вплив ____95____ (відсотків) (відповідно до таблиці «Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання» додатка 1 до Методики проведення аналізу впливу регуляторного акта).

___________________________________________________________________________________

*згідно з даними Державної статистичної звітності, опублікованих на сайті: http://http://kh.ukrstat.gov.ua

Примітка: регулювання стосується суб’єктів господарювання, які будуть мати підстави і звернуться до Харківської міської ради для присвоєння, зміни та впорядкування адреси об’єкта нерухомості на території м. Харкова. Разом з тим кількість суб’єктів господарювання, які скористуються своїм правом присвоєння, зміни та впорядкування адрес, невідома.

3. Розрахунок витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання вимог регулювання

Згідно з Законом «Про Державний бюджет України на 2018 рік» мінімальна заробітна плата у 2018 році становить з 01.01.2018: у місячному розмірі — 3723 гривні; у погодинному розмірі — 22,41 гривні.

Порядковий

номер

Найменування оцінки

У перший рік

(стартовий рік впровадження регулювання)

Періодичні

(за наступний

рік)

Витрати за п’ять років

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого підприємництва на виконання регулювання

1

Придбання необхідного обладнання (пристроїв, машин, механізмів)

Формула:

кількість необхідних одиниць обладнання Х вартість одиниці

—

—

—

2

Процедури повірки та/або постановки на відповідний облік у визначеному органі державної влади чи місцевого самоврядування

Формула:

прямі витрати на процедури повірки (проведення первинного обстеження) в органі державної влади + витрати часу на процедуру обліку (на одиницю обладнання) Х вартість часу суб’єкта малого підприємництва (заробітна плата) Х оціночна кількість процедур обліку за рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

—

—

—

3

Процедури експлуатації обладнання (експлуатаційні витрати — витратні матеріали)

Формула:

оцінка витрат на експлуатацію обладнання (витратні матеріали та ресурси на одиницю обладнання на рік) Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

—

—

—

4

Процедури обслуговування обладнання (технічне обслуговування)

Формула:

оцінка вартості процедури обслуговування обладнання (на одиницю обладнання) Х кількість процедур технічного обслуговування на рік на одиницю обладнання Х кількість необхідних одиниць обладнання одному суб’єкту малого підприємництва

—

—

—

5

Інші процедури (уточнити)

—

—

—

6

Разом, гривень

Формула:

(сума рядків 1 + 2 + 3 + 4 + 5)

—

Х

—

7

Кількість суб’єктів господарювання, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

21461

8

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 6 Х рядок 7)

—

Х

—

Оцінка вартості адміністративних процедур суб’єктів малого підприємництва щодо виконання регулювання та звітування

9

Процедури отримання первинної інформації про вимоги регулювання

Пошук на офіційному сайті Харківської міської ради інформації щодо рішення, ознайомлення з порядком, переліком документів, необхідних для присвоєння, зміни та впорядкування адреси об’єкту нерухомості (1 година*)

22,41

—

22,41

10

Процедури організації виконання вимог регулювання

Підготовка заяви — 0,5 години;

Підготовка документів, що подаються для присвоєння, зміни та впорядкування адреси об’єкта нерухомості — 16 годин;

Подання пакету документів із заявою для присвоєння, зміни та впорядкування адреси об’єкту нерухомості — 0,5 години

380,97

—

380,97

11

Процедури офіційного звітування

—

—

—

12

Процедури щодо забезпечення процесу перевірок

—

—

—

13

Інші процедури (уточнити)

—

—

—

14

Разом, гривень (сума рядків 9 + 10 + 11 + 12 + 13)

403,38

—

403,38

15

Кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання, одиниць

21461

16

Сумарно, гривень

Формула:

відповідний стовпчик «разом» Х кількість суб’єктів малого підприємництва, що повинні виконати вимоги регулювання (рядок 14 Х рядок 15)

8656938,18

—

8656938,18

Бюджетні витрати на адміністрування регулювання суб’єктів малого підприємництва

Розрахунок бюджетних витрат на адміністрування регулювання здійснюється окремо для кожного відповідного органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, що залучений до процесу регулювання.

Державний орган, для якого здійснюється розрахунок вартості адміністрування регулювання: Харківська міська рада

__________________________________________________________________________________

(назва державного органу)

Процедура регулювання суб’єктів малого підприємництва (розрахунок на одного типового суб’єкта господарювання малого підприємництва — за потреби окремо для суб’єктів малого та мікро-підприємництва)

Планові витрати

часу на процедуру

Вартість часу

співробітника

органу державної

влади відповідної категорії

(заробітна плата)

Оцінка кількості

процедур за рік,

що припадають на одного суб'єкта

Оцінка кількості

суб'єктів, що

підпадають

під дію процедури

регулювання

Витрати на

адміністрування

регулювання*

(за рік),

гривень

1. Облік суб’єкта господарювання, що перебуває у сфері регулювання

—

—

—

—

—

2. Поточний контроль за суб’єктом господарювання, що перебуває у сфері регулювання, у тому числі:

камеральні

виїзні

3. Підготовка, затвердження та опрацювання одного проекту рішення про присвоєння окремого акта про порушення вимог регулювання

289723,5

4. Реалізація одного окремого рішення щодо порушення вимог регулювання

—

—

—

—

—

5. Оскарження одного окремого рішення суб’єктами господарювання

—

—

—

—

—

6. Підготовка звітності за результатами регулювання

1

27

1

21461

579447

7. Інші адміністративні процедури (уточнити):

5

27

1

21461

2897235

7.1 Прийняття, реєстрація, сканування документів для присвоєння адрес об’єктам нерухомості

0,25

27

1

21461

731544,75

7.2 попередній аналіз поданих документів

0,25

27

1

21461

144861,75

7.3 підготовка проекту рішення про присвоєння адрес

1

27

1

21461

579447

7.4 погодження та перевірка проекту рішення та поданих документів на відповідність вимогам чинного законодавства;

2

27

1

21461

1158894

7.5 розсилка та оприлюднення рішення про присвоєння адрес об’єктам нерухомості

1

27

1

21461

579447

7.6 внесення відомостей до адресного реєстру

0,5

27

1

21461

289723,5

Разом за рік

Х

Х

Х

Х

3476582

Сумарно за п'ять років

Х

Х

Х

Х

3476582

_____________________________________________________________________

* Вартість витрат, пов’язаних з адмініструванням процесу регулювання державними органами, визначається шляхом множення фактичних витрат часу персоналу на заробітну плату спеціаліста відповідної кваліфікації та на кількість суб’єктів, що підпадають під дію процедури регулювання, та на кількість процедур за рік.

4. Розрахунок сумарних витрат суб’єктів малого підприємництва, що виникають на виконання вимог регулювання

Порядковий

номер

Показник

Перший рік регулювання

(стартовий)

За п’ять років

1

Оцінка «прямих» витрат суб’єктів малого

підприємництва на виконання регулювання

—

—

2

Оцінка вартості адміністративних процедур

для суб’єктів малого підприємництва щодо

виконання регулювання та звітування

8656938,18

8656938,18

3

Сумарні витрати малого підприємництва

на виконання запланованого регулювання

8656938,18

8656938,18

4

Бюджетні витрати на адміністрування

регулювання суб’єктів малого підприємництва

3476582

3476582

5

Сумарні витрати на виконання запланованого

регулювання

12133520,2

12133520,2

5. Розроблення коригуючих (пом’якшувальних) заходів для малого підприємництва щодо запропонованого регулювання

Запропоноване регулювання додаткове не вплине на витрати, пов’язані з адресацією земельних ділянок та об’єктів нерухомого майна для суб’єктів господарювання, що не відрізняються від витрат інших фізичних осіб (власників (балансоутримувачів) об’єктів).

Прийняття регуляторного акта ніяких пом’якшувальних/коригувальних заходів для малого підприємництва не потребуватиме.

Директор Департаменту територіального контролю Харківської міської ради О. Л. Калина