Електронний кабiнет

13.01.2014 09:31   -
Автор:
Персональним автоматизованим робочим місцем, яким є «Електронний кабінет платника податків», можуть скористатися платники податків — юридичні особи, фізичні особи — підприємці і ті, хто проводить незалежну професійну діяльність. Для цього платникам необхідно мати підключений до Інтернету комп’ютер та отримати «електронний ключ».
Потрапити до «власного кабінету» можна за адресою: kpp. minrd. gov. ua або за гіперпосиланням «Електронний кабінет платника податків» на порталі Міндоходів. Авторизація відбувається за допомогою електронного цифрового підпису, який у разі відсутності можна безоплатно отримати в пунктах реєстрації акредитованого Центру сертифікації електронних ключів Міндоходів.
На сьогодні в Електронному кабінеті платника впроваджено сервіси: «Звітність», «Розрахунки з бюджетом», «Податковий календар» та «Облікові дані платника».
За словами начальника Головного управління Міндоходів у Харківській області Андрія Роздайбіди, новий електронний сервіс допоможе суб’єктам господарювання оперативно перевіряти інформацію стосовно стану розрахунків з бюджетом по податках та зборах, формувати пакет податкової звітності (декларації з додатками) та надавати її в режимі реального часу до ДПІ. Окрім того, сервіс «Податковий календар» нагадає користувачу про терміни подання звітності та сплати податків і зборів.
В ГУ Міндоходів у Харківській області роз’яснюють, що у разі виникнення запитань щодо функціонування сервісу слід звертатися за тел.: (044) 323-01-11, 067-555-01-11, 066-555-01-11.