Оголошення
Департамент реєстрації Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— головного спеціаліста відділу організації, виконання та контролю Департаменту реєстрації Харківської міської ради (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки) — 1 посада;
— головного спеціаліста-юрисконсульта відділу правового забезпечення Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада;
— головного спеціаліста відділу реєстрації місця проживання у Шевченківському районі Управління ведення Реєстру територіальної громади Департаменту реєстрації Харківської міської ради — 1 посада.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають зазначеним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, м-н Конституції,7, 8-й поверх.
Телефон для довідок 725-31-45.