Оголошення

29.08.2016 07:00   -
Автор:

Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу з питань звернень юридичних осіб Департаменту діловодства Харківської міської ради.

Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:

— бути громадянином України;

— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;

— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;

— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;

— мати базові навички роботи з ПК.

Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

— заяву про участь у конкурсі;

— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;

— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);

— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;

— копію паспорта громадянина України;

— копію військового квитка.

При подачі копій при собі мати оригінали.

Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, м-н Конституції,7, 3-й поверх, кімн. 47.

Телефони для довідок: 760-73-23, 760-76-53.