Оголошення. Департамент культури харківської міської ради оголошує конкурс з обрання директора
ДЕПАРТАМЕНТ
КУЛЬТУРИ ХАРКІВСЬКОЇ
МІСЬКОЇ РАДИ
ОГОЛОШУЄ КОНКУРС З ОБРАННЯ ДИРЕКТОРА
Комунальний заклад культури
«Палац культури Основ’янського району м. Харкова»
Вимоги до кандидатів: вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, вільне володіння державною мовою.
Для участі в конкурсі подаються наступні документи:
— заява про участь у конкурсі на ім’я директора Департаменту культури Харківської міської ради;
— згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
— автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону, адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку;
— довідка про наявність чи відсутність судимості;
— інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;
— копія документу, що посвідчує особу;
— копія документів про вищу освіту;
— два рекомендаційні листи довільної форми;
— мотиваційний лист довільної форми.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення, за адресою: 61002, м. Харків, вул. Сумська, 64, кімн. 221 (Департамент культури Харківської міської ради) або надсилаються на електронну адресу: е‑mail: [email protected].
Довідки за телефонами: (057) 725‑22‑86, 725-22-69.