Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу самоврядного контролю за використанням земель Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного
професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, м-н Конституції,7, 3-й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760-73-23, 760-73-17, 760-76-53.
Адміністрація Орджонікідзевського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектора звернень громадян загального відділу управління з організаційної роботи та загальних питань адміністрації Орджонікідзевського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, мати стаж роботи за фахом на дер-
жавній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків згідно з вимогами ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 днів з моменту публікації оголошення за адресою: м. Харків, пр. Орджонікідзе, 11, 3-й поверх, кімн. 47. Телефон для довідок: 725-27-42.
Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-бухгалтера сектора планування та аналізу видатків Відділу бухгалтерського обліку та звітності Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, м-н Конституції,7, 3-й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760-73-23, 760-73-17; 760-76-53.