Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

29.03.2016 00:26   -
Автор:
Адміністрація Індустріального району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста — відповідального секретаря адміністративної комісії відділу організаційної та кадрової роботи управління з організаційної роботи та загальних питань.
Претенденти на заміщення зазначеної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянами України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
— мати стаж роботи за фахом на державній службі не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків згідно з вимогами ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати та зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 днів з моменту публікації оголошення за адресою: м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11, 3-й поверх, кімн. 47. Телефони для довідок: 725-27-42, 93-50-94.

Адміністрація Київського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— провідного спеціаліста управління комунального господарства;
— головного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення;
— головного спеціаліста відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, інших категорій громадян пільгового контингенту управління праці та соціального захисту населення;
— головного спеціаліста сектору соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, інших категорій громадян пільгового контингенту управління праці та соціального захисту населення;
— головного спеціаліста відділу з питань охорони праці та невиробничого травматизму управління праці та соціального захисту населення.
Претенденти на заміщення вакантних посад повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
1) бути громадянином України;
2) мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра;
3) стаж роботи:
— для головного спеціаліста: за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управліннях не менше 3 років;
— для провідного спеціаліста: за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста І чи ІІ категорій не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управліннях не менше 2 років;
4) володіти державною мовою;
5) мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток пред’являються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61002, м. Харків, вул. Чернишевська, 55, 2-й поверх, кімн. 41.
Телефон для довідок: 700-04-35.

Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
1.1. Провідний спеціаліст-бухгалтер відділу бухгалтерського обліку та звітності Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;
1.2. Головний спеціаліст відділу ведення Державного реєстру виборців Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (на період знаходження основного штатного працівника у відпустці без збереження заробітної плати для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки);
1.3. Спеціаліст І категорії відділу ведення Державного реєстру виборців Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;
1.4. Начальник управління житлового господарства Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;
1.5. Провідний спеціаліст управління комунального господарства Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;
1.6. Спеціаліст I категорії сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;
1.7. Спеціаліст I категорії сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради;
1.8. Спеціаліст I категорії інформаційно-реєстраційного сектору відділу соціальних допомог управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради.
2. Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні відповідати наступним основним кваліфікаційним вимогам:
1) бути громадянином України;
2) мати повну вищу освіту: відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста — для начальника, головного спеціаліста; для провідного спеціаліста — бухгалтера — економічного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; для спеціаліста І категорії — за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста або бакалавра відповідного професійного спрямування.
3) стаж роботи:
— для начальника управління: за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управліннях не менше 5 років;
— для головного спеціаліста: за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управліннях не менше 3 років;
— для провідного спеціаліста: за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста І категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управліннях не менше 2 років.
— для спеціаліста I категорії: базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Без вимог до стажу роботи;
4) вільно володіти діловою державною мовою;
5) володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію першої та другої сторінки паспорта громадянина України;
— довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб–підприємців;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію допуску до державної таємниці (у разі його наявності).
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресами:
м. Харків-200, пр. Науки (колишній Леніна) 17-А, 3-й поверх, кімн. 317, тел. 725-21-27;
м. Харків-72, вул. Тобольська, 65, 2-й поверх, кімн. 19, тел. 766-07-87.

Департамент земельних відносин Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу організаційної та кадрової роботи Департаменту земельних відносин Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу організаційної та кадрової роботи Департаменту земельних відносин Харківської міської ради повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи з основними комп’ютерними програмами;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації об’яви в засобах масової інформації за адресою: м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7, 6-й поверх, кімн. 607. Телефон відділу організаційної та кадрової роботи Департаменту земельних відносин Харківської міської ради для довідок: 760-72-79.

Департамент земельних відносин Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади спеціаліста I категорії сектору фінансового контролю відділу економічного регулювання земельних відносин та ринку землі Департаменту земельних відносин Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки.
Претенденти на заміщення вакантної посади спеціаліста I категорії сектору фінансового контролю відділу економічного регулювання земельних відносин та ринку землі Департаменту земельних відносин Харківської міської ради повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати базову вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи з основними комп’ютерними програмами;
— без вимог до стажу роботи.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації об’яви в засобах масової інформації за адресою: м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7, 6-й поверх, кімн. 607. Телефон відділу організаційної та кадрової роботи Департаменту земельних відносин Харківської міської ради для довідок: 760-72-79.