Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

05.05.2016 00:45   -
Автор:
Департамент праці та соціальної політики Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста-бухгалтера (на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку) відділу бухгалтерського обліку та звітності управління праці та соціальних питань Департаменту праці та соціальної політики.
Установити для осіб, які бажають взяти участь у конкурсі, такі вимоги:
— бути громадянами України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування чи у державній службі не менш 1 року або стаж роботи в інших сферах не менш 3 років;
— володіти державною мовою та персональним комп’ютером.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см;
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
— копії першої та другої сторінок паспорта громадянина України;
— копію військового квитка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 днів з дня публікації оголошення за адресою: м. Харків, вул. Чернишевська, № 55, кімн. 63. Додаткова інформація щодо основних функціональних обов’язків надається за телефоном 715-72-76, інформація щодо подачі документів — 760-73-45.

Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— начальника відділу бухгалтерського обліку та звітності — головного бухгалтера управління праці та соціального захисту населення (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки);
— провідного спеціаліста відділу з питань соціально-трудових відносин управління праці та соціального захисту населення (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки);
— провідного спеціаліста відділу програмного забезпечення, моніторингу та аналізу управління праці та соціального захисту населення.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи на посадах:
* для начальника відділу — за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років;
* для провідного спеціаліста — за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста I чи II категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— довідку про допуск до державної таємниці (в разі його наявності).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня після опублікування оголошення про проведення конкурсу за адресою: 61052, м. Харків, вул. Благовіщенська, 34, кімн. 10.
Телефон для довідок 712-04-92.

Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки).
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, м-н Конституції, 7, 3-й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760-73-23, 760-76-53.