Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
1. Спеціаліст 1 категорії відділу ведення Державного реєстру виборців Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради.
2. Головний спеціаліст Управління освіти Адміністрації Шевченківського району Харківської міської ради (на час знаходження основного штатного працівника у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею 3-річного віку до дня фактичного виходу її з відпустки).
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні відповідати таким основним кваліфікаційним вимогам:
1) бути громадянином України;
2) мати повну вищу освіту: відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста — для начальника, головного спеціаліста; для провідного спеціаліста — бухгалтера — економічного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; для спеціаліста І категорії — за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста або бакалавра відповідного професійного спрямування;
3) стаж роботи:
— для головного спеціаліста: за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управліннях не менше 3 років;
— для спеціаліста 1 категорії: базова вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра. Без вимог до стажу роботи;
4) вільно володіти діловою державною мовою;
5) володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
2. Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію першої та другої сторінки паспорта громадянина України;
— довідка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію допуску до державної таємниці (у разі його наявності).
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, пр. Науки (колишній Леніна) 17-А, 3-й поверх, к. 319, тел. 725-21-27.
Департамент містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу генплану міста управління містобудування та архітектури (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки).
Претенденти на заміщення вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянами України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі,
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7, 6-й поверх, кімн. 607.
Телефон для довідок: 760-72-79.