Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Департамент земельних відносин Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору фінансового контролю відділу економічного регулювання земельних відносин та ринку землі Департаменту земельних відносин Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки.
Претенденти на заміщення вакантної посади головного спеціаліста сектору фінансового контролю відділу економічного регулювання земельних відносин та ринку Департаменту земельних відносин Харківської міської ради повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи з основними комп’ютерними програмами;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації об’яви в засобах масової інформації за адресою: м. Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7, 6-й поверх, кімн. 605. Телефон відділу організаційної та кадрової роботи Департаменту земельних відносин Харківської міської ради для довідок: 725-27-55.
Департамент у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення тимчасово вакантної посади заступника начальника управління — начальника відділу у справах молоді управління у справах сім’ї та молоді Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради на період відпустки для догляду за дитиною основного працівника.
Претенденти на заміщення вакантної посади заступника начальника управління — начальника відділу у справах молоді управління у справах сім’ї та молоді Департаменту у справах сім’ї, молоді та спорту Харківської міської ради повинні відповідати наступним основним вимогам:
— бути громадянами України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
— володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст.11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи на персональному комп’ютері;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 5 років.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви та документи приймаються протягом 30 календарних днів з дня публікації об’яви в засобах масової інформації за адресою: м. Харків, майдан Конституції, 7, 1-й поверх, кімн. 10. Телефон для довідок: 725 -20 -75.
Департамент адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення 33 вакантних посад адміністратора регіонального відділу адміністративних послуг Управління адміністративних послуг.
Претенденти на заміщення вакантних посад повинні відповідати наступним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, надають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку з відповідними додатками;
— 1 фотокартку розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, вчені звання та наукові ступені;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік, за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію трудової книжки;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів з моменту опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Чернишевська, 26, 2-й поверх, кімн. 8. Телефон для довідок 706-34-62; м. Харків, пл. Конституції, 7, 3-й поверх, кімн. 48, тел. 760-74-94.