Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— начальника загального відділу управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації району з наступними кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або за потреби (зважаючи на виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК;
— заступника начальника управління з питань соціально-трудових відносин Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації району з наступними кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або за потреби (зважаючи на виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК;
— головного спеціаліста — бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації району з наступними кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста 1 чи 2 категорій не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П-2ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута); копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; в установленому Законом України «Про запобігання корупції» декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Б. Хмельницького,11; пр-т Гагаріна, 7, кімн. 8 (2-й поверх). Телефони для довідок: 725-00-38; 732-39-75; 732-42-61.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста сектору державних пільг та гарантій відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста 1 категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп`ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в Управлінні праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради:
— головного спеціаліста відділу з питань соціально-трудових відносин та охорони праці на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки;
— головного спеціаліста сектору опрацювання заяв та прийняття рішень відділу соціальних допомог;
— головного спеціаліста сектору обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, інших категорій громадян пільгового контингенту на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп`ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квітка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади завідувача сектору соціального захисту населення, постраждалого від аварії на ЧАЕС, відділу з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці, інших категорій громадян пільгового контингенту Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 4 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати навички роботи з основними програмами роботи на комп`ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квітка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Адміністрація Індустріального району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— головного спеціаліста інформаційно-реєстраційного сектору відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення;
— головного спеціаліста сектору по роботі з ЄДАРП відділу персоніфікованого обліку отримувачів пільг Управління праці та соціального захисту населення (на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку).
Претенденти на заміщення зазначених посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту з додатками, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік на веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції, передбаченою законами України «Про запобігання корупції», «Про електронний цифровий підпис»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви для участі у конкурсі приймаються протягом 30 днів з моменту публікації оголошення за адресою: м. Харків, пр. Архітектора Альошина, 11, 3-й поверх, кімн. 47. Телефони для довідок: 725-27-42, 93-50-94.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— головного спеціаліста сектору по роботі з органами самоорганізації населення відділу організаційної та кадрової роботи управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки;
— головного спеціаліста сектору по роботі з органами самоорганізації населення відділу організаційної та кадрової роботи управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради;
— головного спеціаліста сектору звернень громадян загального відділу управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки;
— головного спеціаліста сектору підприємництва та споживчого ринку Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліст, магістр;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квітка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— завідувача сектору кадрової роботи відділу організаційної та кадрової роботи управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради;
— завідувача сектору по роботі з органами самоорганізації населення відділу організаційної та кадрової роботи управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради;
— завідувача сектору економічного розвитку Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею шестирічного віку до дня фактичного виходу його з відпустки;
— завідувача сектору підприємництва та споживчого ринку Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 4 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст.11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квітка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Адміністрація Новобаварського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника загального відділу управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначеної вакантної посади повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
— мати післядипломну освіту у галузі знань «Державне управління»;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на керівних посадах не менше 3 років чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 4 років;
— вільно володіти державною та регіональною мовами в обсязі, достатньому для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст.11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— володіти технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квітка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 11, 3-й поверх, кімн. 27.
Телефони для довідок: 712-08-31, 712-25-95.
Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення двох вакантних посад головного спеціаліста сектору інспекційної роботи Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня у сфері будівництва та архітектури;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-200, майдан Конституції, 7, 3-й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760-73-23, 760-76-53.