Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Департамент будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад в Департаменті будівництва та шляхового господарства Харківської міської ради:
головного спеціаліста відділу діловодства Управління шляхового господарства;
головного спеціаліста відділу експлуатації доріг Управління шляхового господарства.
ВИМОГИ ДО ПРЕТЕНДЕНТІВ на посаду головного спеціаліста: громадянство України; вища освіта другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років; володіння державною мовою та роботою на комп’ютері.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки 3х4 см; копії документів про освіту; декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка; медичну довідку про стан здоров’я за формою, затвердженою МОЗ (ф. № 133/о); письмову згоду на проведення спеціальної перевірки. При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних діб з дня опублікування оголошення за адресою: м. Харків, пров. Подольський (вул. Гамарника), 19, каб. 211. Телефон для довідок: 725-20-85.
Департамент комунального господарства Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника Управління інженерної інфраструктури.
ВИМОГИ ДО ПРЕТЕНДЕНТІВ на посаду начальника управління: громадянство України; вища освіта другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або при необхідності (виходячи із виконання виконавчим органом основних завдань та функцій) стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років; володіння державною мовою та роботою на комп’ютері.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають такі документи:
— заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форму П2‑ДС); копію документа про освіту; копію паспорта та військового квитка (при наявності); інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»; дві фотокартки 4х6 см (без кута). При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 днів з дня опублікування оголошення за адресою: м. Харків, м‑н Конституції, 12, пов. 4, каб. 2. Телефони для довідок: 731‑31‑31; 760-75-84.
Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад у відділі правового забезпечення Департаменту територіального контролю Харківської міської ради:
— головного спеціаліста — юрисконсульта сектору правового забезпечення архітектурної та містобудівної діяльності;
— головного спеціаліста — юрисконсульта сектору загально-правової роботи.
Претенденти на заміщення вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу юридичну освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків‑200, м‑н Конституції, 7, 3‑й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760‑73‑23, 760-76-53.