Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— головного спеціаліста — бухгалтера відділу бухгалтерського обліку та звітності Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради з такими кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
— головного спеціаліста сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради на період відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку до дня фактичного виходу її з відпустки з такими кваліфікаційними вимогами: громадянство України; повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута); копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; в установленому Законом України «Про запобігання корупції» декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Б. Хмельницького, 11, пр-т Гагаріна, 7, кімн. 8 (2-й поверх). Телефони для довідок: 725-00-38; 732-39-75; 732-42-61.