Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад

21.06.2018 00:51   -
Автор:
Адміністрація Київського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
— головного спеціаліста Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення вакантної посади повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
1) бути громадянином України;
2) мати повну вищу освіту відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
3) стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
4) володіти державною мовою;
5) мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання е‑декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозабов’язаних).
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток пред’являються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків‑61002, вул. Чернишевська, 55, 2‑й поверх, кімн. 41.
Телефон для довідок: 725-32-89.

Адміністрація Холодногірського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста Управління освіти адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради.
Претендент на заміщення зазначеної вакантної посади повинен відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків, відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про засади державної мовної політики»;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Документи приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: 61052, м. Харків, вул. Ярославська, 10, кімн. 6.
Телефон для довідок: 712‑34‑27.

Адміністрація Шевченківського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста Управління освіти Харківської міської ради.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, повинні відповідати таким основним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною мовою в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— довідку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військово­зобов’язаних);
— копію трудової книжки.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Шекспіра, 8‑А, тел.: 340-95-60.