Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Департамент розвитку телекомунікаційних технологій та зв’язку Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:
— головного спеціаліста відділу телекомунікаційних послуг Департаменту розвитку телекомунікаційних технологій та зв’язку Харківської міської ради (дві посади).
Претенденти на заміщення вакантних посад повинні відповідати наступним кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу технічну освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка;
— копію трудової книжки.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 днів з моменту опублікування оголошення за адресою: м Харків – 61202, пр. Перемоги, 50‑Б, 2‑й поверх, каб. № 2 .
Телефон для довідок: 760-72-13.
Департамент образования Харьковского городского совета объявляет конкурс на замещение вакантных должностей:
1) главного специалиста общего отдела,
2) главного специалиста отдела общего среднего образования.
Требования к претенденту:
— быть гражданином Украины;
— иметь высшее образование второго (магистерского) уровня;
— иметь стаж работы по специальности на службе в органах местного самоуправления или государственной службе в должности ведущего специалиста не менее 1 года или стаж работы по специальности в других сферах управления не менее 3 лет;
— владеть государственным и региональным языками в объемах, достаточных для выполнения служебных обязанностей;
— знать основные программы работы на компьютере.
Документы, которые подают претенденты:
— заявление об участии в конкурсе;
— заполненная личная карточка (форма № П‑2 ДС) с соответствующими приложениями;
— две фотографии размером 4х6 см (без угла);
— копии документов об образовании, повышении квалификации, присвоении учёного звания, присуждении учёной степени;
— информация относительно представления в установленном Законом Украины «О предотвращении коррупции» порядке декларации лица, уполномоченного на выполнение функций государства или местного самоуправления, за прошлый год;
— копия паспорта гражданина Украины;
— копия военного билета (для военнослужащих или военнообязанных).
При подаче копий при себе иметь оригиналы.
Заявления принимаются в течение 30 дней со дня публикации объявления по адресу: г. Харьков, ул. Сумская, 64, этаж 6, к. 225. Телефон для справок: 725-25-02.