Оголошення: конкурс на заміщення вакантних посад
Адміністрація Немишлянського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— головного спеціаліста управління комунального господарства Адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради;
— провідного спеціаліста відділу ведення Державного реєстру виборців Адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради;
— спеціаліста 1 категорії сектору прийняття заяв та документів відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради;
— спеціаліста 1 категорії сектору опрацювання заяв та прийняття рішень відділу соціальних допомог Управління праці та соціального захисту населення адміністрації Немишлянського району Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу освіту другого (магістерського) рівня відповідного професійного спрямування для головного та провідного спеціаліста, першого (бакалаврського) рівня для спеціаліста 1 категорії;
— мати стаж роботи за фахом:
для головного спеціаліста — на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
для провідного спеціаліста — на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років;
— для спеціаліста 1 категорії — без вимог до стажу роботи.
— володіти державною мовою та технікою роботи на персональному комп’ютері.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см;
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків-91, просп. Петра Григоренка, 17, 3‑й поверх, кімн. 45. Телефони для довідок: 725‑32‑56, 725-32-52.
Адміністрація Основ’янського району Харківської міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:
— головного спеціаліста сектору діловодства та звернень громадян загального відділу управління з організаційної роботи та загальних питань Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради з наступними кваліфікаційними вимогами: громадянство України, повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста; стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
— заступника начальника комунального управління Адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради з наступними кваліфікаційними вимогами: громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста, стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або при необхідності стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 1 року, вільне володіння діловою державною мовою та технікою роботи на ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи: заяву про участь у конкурсі; заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками; дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута); копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня; в установленому Законом України «Про запобігання корупції» декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за минулий рік; копію паспорта громадянина України; копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Паспорт, трудова книжка, документи про освіту, військовий квиток подаються особисто.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків, вул. Б. Хмельницького, 11. Телефон для довідок: 725-00-38.
Харківська міська рада оголошує конкурс на заміщення двох вакантних посад головного спеціаліста — юрисконсульта відділу організації роботи та контролю виконання Юридичного департаменту Харківської міської ради.
Претенденти на заміщення зазначених вакантних посад повинні відповідати таким кваліфікаційним вимогам:
— бути громадянином України;
— мати вищу юридичну освіту другого (магістерського) рівня;
— мати стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років;
— володіти державною та регіональною мовами в обсягах, достатніх для виконання службових обов’язків;
— мати базові навички роботи з ПК.
Особи, які відповідають основним кваліфікаційним вимогам і бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
— заяву про участь у конкурсі;
— заповнену особову картку (форма П‑2 ДС) з відповідними додатками;
— дві фотокартки розміром 4х6 см (без кута);
— копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
— інформацію про подання електронної декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік в установленому Законом України «Про запобігання корупції» порядку;
— копію паспорта громадянина України;
— копію військового квитка.
При подачі копій при собі мати оригінали.
Заяви приймаються протягом 30 календарних днів після опублікування оголошення за адресою: м. Харків‑200, м‑н Конституції,7, 3‑й поверх, кімн. 47.
Телефони для довідок: 760‑73‑23, 760-76-53.