Порядок присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова
ПОРЯДОК ПРИСВОЄННЯ АДРЕС ОБ’ЄКТАМ НЕРУХОМОСТІ,
РОЗТАШОВАНИМ НА ТЕРИТОРІЇ МІСТА ХАРКОВА
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Порядок присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова (далі — Порядок), розроблено відповідно до Земельного кодексу України, Цивільного кодексу України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Положення про містобудівний кадастр, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.2011 № 559, ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій», ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці і дороги населених пунктів».
1.2. Порядок визначає єдині правила присвоєння адрес земельним ділянкам, а також об’єктам нерухомого майна, розташованим на них, переміщення яких неможливе без їх знецінення та зміни призначення, встановлює єдині правила визначення адрес, їх склад і структуру.
1.3. Дія даного Порядку поширюється на фізичних та юридичних осіб, що використовують адресну інформацію щодо об’єктів нерухомого майна всіх форм власності, розташованих на території міста Харкова.
1.4. Кожному об’єкту нерухомого майна присвоюється унікальна адреса на території міста Харкова.
1.5. Адреса об’єкта нерухомого майна після проведення процедури присвоєння або зміни підлягає реєстрації у Єдиному адресному реєстрі міста Харкова.
1.6. Розгляд питань щодо присвоєння, зміни або анулювання адреси об’єкта нерухомого майна здійснюється за заявами юридичних та фізичних осіб — власників об’єктів нерухомості, інших правонабувачів, у яких виникло право господарського відання або оперативного управління, спадкоємців (у разі зміни адреси об’єкта нерухомості, речові права на який входять до складу спадщини), відповідних органів місцевого самоврядування, а також органів державної виконавчої влади щодо об’єктів нерухомості державної власності (далі — заявники).
1.7. Присвоєння, зміна та анулювання адреси земельним ділянкам здійснюється на підставі рішення Харківської міської ради.
1.8. Адреса земельної ділянки, що формується із земель комунальної форми власності, визначається у складі рішення Харківської міської ради, яким надається дозвіл на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або погоджується документація з землеустрою щодо поділу або об’єднання земельних ділянок.
1.9. Присвоєння, зміна або анулювання адрес житловим будинкам, будівлям, спорудам, квартирам, нежитловим приміщенням здійснюється на підставі наказу Департамента містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради.
1.10. Наказ про присвоєння, зміну або анулювання адреси об’єкта нерухомості готує Управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради (далі — Управління містобудування та архітектури) та погоджує з керівником Департаменту територіального контролю Харківської міської ради та керівником відділу правового забезпечення Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
1.11. Підставами для зміни адреси є: перейменування вулиць, включення територій адміністративно-територіальних одиниць до меж міста Харкова, поділ або об’єднання об’єктів нерухомості, зміна функціонального призначення, виявлення невідповідності адреси існуючого об’єкта нерухомого майна його фактичному розміщенню на території міста, упорядкування елементів забудови, упорядкування нумерації з метою усунення виявлених дублювань, виправлення технічних помилок.
1.12. Присвоєння адреси об’єкта нерухомого майна не тягне за собою виникнення або припинення прав на такий об’єкт.
1.13. Проект рішення про присвоєння, зміну або анулювання адреси об’єктів нерухомості готує та виносить на розгляд виконавчого комітету Харківської міської ради або на розгляд сесії Харківської міської ради Управління містобудування та архітектури Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради (далі — Управління містобудування та архітектури).
1.14. Проект рішення про присвоєння, зміну або анулювання адреси земельної ділянки готує та виносить на розгляд сесії Харківської міської ради Управління містобудування та архітектури за погодженням з керівниками Департаменту містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради та Департаменту територіального контролю Харківської міської ради, керівником відділу правового забезпечення Департаменту територіального контролю Харківської міської ради.
1.15. Наказ Департамента містобудування, архітектури та генерального плану Харківської міської ради про присвоєння, зміну, анулювання адрес направляються Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Харківський області, Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю Департаменту територіального контролю Харківської міської ради, Головному управлінню статистики у Харківській області, Комунальному некомерційному підприємству «Міська клінічна лікарня швидкої та невідкладної медичної допомоги ім. проф. О. І. Мещанінова» Харківської міської ради, Публічному акціонерному товариству «Укрпошта», Головному управлінню Національної поліції в Харківській області, Головному управлінню ДСНС України у Харківській області, Харківській філії державного підприємства «Національні інформаційні системи», Адміністрації відповідного району Харківської міської ради.
2. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
Адреса об’єкта нерухомого майна — ідентифікатор об’єкта нерухомого майна, який складається з назви адміністративно-територіальної одиниці, району, населеного пункту або селищної чи сільської ради, іменованого об’єкта (у разі наявності), назви вулиці (проспекту, бульвару, площі, провулку тощо), номера об’єкта нерухомого майна (будинку, будівлі, споруди тощо), номера корпусу та/або номера окремої частини об’єкта нерухомого майна (квартири, приміщення тощо).
Єдиний Адресний реєстр — інформаційна система, що містить формалізовані записи про об’єкти адресації та їх розташування. Порядок внесення змін та використання інформації адресного реєстру регулюється Положенням про Єдиний адресний реєстр м. Харкова.
Елементи вулично-дорожньої мережі — вулиці і дороги населеного пункту, транспортні розв’язки разом з розміщеними на них штучними спорудами, явно виражені частини території міста, що забезпечують транспортні і пішохідні зв’язки між житловими районами, а також між житловими районами і промисловими зонами, суспільними центрами, кварталами, наступних типів:
бульвар (бул.) — дорога, з двобічною забудовою, елемент вулично-дорожньої мережі з висадженим посеред неї сквером (зеленими насадженнями), що триває по всій довжині елементу;
в’їзд (в‑д) — відтинок дороги з забудовою в середині кварталу, як правило, не має наскрізного проїзду;
вулиця (вул.) — дорога, що має забудову з обох боків і, як правило, має довжину більше, ніж один квартал;
дорога (дор.) — смуга землі, призначена для руху транспорту і пішоходів. Є фрагментом вулично-дорожньої мережі міста;
майдан (м‑н) — широка площина серед забудови населеного пункту, вулиці чи на стику двох або більше вулиць; ширина цієї площини суттєво більше ширини суміжної вулиці (вулиць);
набережна (наб.) — дорога з міською забудовою, що розташована на березі водоймища (ріки, озера та ін.);
провулок (пров.) — дорога, з двобічною забудовою, що з’єднує дві чи більше вулиці та має довжину у один-два, іноді більше, квартали;
проїзд (пр-д) — дорога, з двобічною забудовою, що з’єднує дві чи більше вулиці та має довжину у один-два, іноді більше, квартали; те саме що й провулок. Проїздами найменовують, як правило, елементи вулично-дорожньої мережі з рідкою, нерегулярною чи нежилою (промисловою) забудовою;
проспект (просп.) — широка і, як правило, пряма дорога з міською забудовою, різновид вулиці;
тупик (туп.) — відтинок дороги з забудовою в середині кварталу, як правило, не має наскрізного проїзду; те саме, що й в’їзд;
узвіз (узв.) — дорога з міською забудовою, що має підйом угору, що триває по всій довжині елементу;
шосе (шосе) — елемент вулично-дорожньої мережі, автомобільна магістраль, що веде за межі населеного пункту.
Пойменовані елементи вулично-дорожньої мережі — елементи вулично-дорожньої мережі, яким присвоєно найменування.
Найменування елемента вулично-дорожньої мережі — узагальнююче поняття, яке складається з назви елемента вулично-дорожньої мережі та його типу (просп. Гагаріна та ін.).
Об’єкти нерухомого майна (далі — об’єкти нерухомості) — земельні ділянки, а також об’єкти, розташовані на земельній ділянці (будівля, споруда тощо), переміщення яких є неможливим без знецінення та зміни їх призначення.
Будівля — об’єкт нерухомості: жилі та нежилі будинки, призначені для проживання або повсякденного використання.
Квартира, офіс, кабінет, кімната (кв., оф., каб., кім.) — приміщення, елемент внутрішньої структури будівлі (будинку, корпусу).
Споруда — будівля, призначена в основному для технологічних функцій.
Земельна ділянка — це частина земної поверхні з установленими межами, певним місцем розташування, з визначеними щодо неї правами.
Об’єкти адресації — усі об’єкти нерухомості.
Первинний об’єкт адресації — земельна ділянка, будівля, яка визначає основне цільове призначення об’єкта нерухомості.
Вторинний об’єкт адресації — просторова частина первинного об’єкта нерухомості, що є самостійним об’єктом цивільного обігу.
Елемент адреси — реквізит, що описує місце розташування об’єкта нерухомості на території міста.
Номер будинку, споруди — реквізит адреси об’єкта адресації, що складається з послідовності цифр із можливим додаванням буквеної літери (А, Б, В, Г і т. д., крім букв Ґ, Е, Є, З, І, Ї, Й, X, Ч, Ь).
Кадастровий номер земельної ділянки — унікальний номер, який присвоюється при формуванні земельної ділянки та зберігається за нею на весь час її існування.
Присвоєння адреси (адресація) об’єкта нерухомості — процедура присвоєння порядкового номеру об’єкта нерухомості на пойменованому елементі вулично-дорожньої мережі.
Реєстрація адреси — сукупність дій, що включає запис до Єдиного адресного реєстру міста Харкова адреси об’єкта нерухомості з посиланням на документ, що встановлює адресу і нанесення об’єкта нерухомості на цифровий план міста Харкова.
Анулювання адреси — виключення запису про адресу об’єкта нерухомості з Єдиного адресного реєстру міста Харкова.
Зміна адреси — процедура переприсвоєння адреси.
3. ПРИСВОЄННЯ НАЙМЕНУВАНЬ
ЕЛЕМЕНТАМ ВУЛИЧНО-ДОРОЖНЬОЇ
МЕРЕЖІ МІСТА ТА ЇХ РЕЄСТРАЦІЯ
3.1. Формування елементів вулично-дорожньої мережі міста здійснюється шляхом розроблення та затвердження генерального плану населеного пункту, плану зонування території і детальних планів території, їх оновлення та внесення змін до них.
3.2. Присвоєння і зміна найменувань елементам вулично-дорожньої мережі міста здійснюється на підставі рішення Харківської міської ради за пропозицією Відділу з питань топоніміки та охорони історико-культурного середовища Харківської міської ради.
3.3. Інформація про пойменовані елементи вулично-дорожньої мережі міста, виключені з використання, зміна типу і найменувань пойменованих елементів вулично-дорожньої мережі міста вноситься до Єдиного адресного реєстру м. Харкова.
4. ПРАВИЛА АДРЕСАЦІЇ
ОБ’ЄКТІВ НЕРУХОМОСТІ
4.1. Адреса містить наступні реквізити: назва адміністративно-територіальної одиниці, населеного пункту, найменування елемента вулично-дорожньої мережі, порядковий номер об’єкта нерухомості (первинний об’єкт адресації), номер частини об’єкта нерухомості — корпус, квартира і т. д. (вторинний об’єкт адресації).
Найменування елемента вулично-дорожньої мережі міста містить найменування об’єкта з переліку, затвердженого рішенням Харківської міської ради від 25.12.2002 «Про затвердження Реєстру назв урбанонімів в місті Харкові» (зі змінами та доповненнями). Даний реквізит є обов’язковим.
4.2. Об’єкт нерухомості адресується відносно пойменованого елемента вулично-дорожньої мережі міста Харкова.
4.3. Адресація об’єктів нерухомості здійснюється у відповідності зі встановленими нижче правилами.
4.3.1. Присвоєння адреси і нумерація будинків, що утворюють безупинний фронт забудови і розташованих на магістралях і вулицях радіального напрямку, здійснюється від центра міста Харкова до периферії з непарними номерами по лівій стороні вулиці і з парними номерами — по правій.
4.3.2. Будинкам, що знаходяться на перетині вулиць різних категорій, присвоюється адреса по вулиці більш високої категорії відповідно до встановленої класифікації магістральних вулиць у відповідності з ДБН Б.2.2-12:2018 «Планування і забудова територій».
4.3.3. Будинкам, що знаходяться на перетині вулиць рівних категорій, присвоюється адреса по вулиці, на яку виходить головний фасад будинку. У випадку, якщо на ріг виходять два рівнозначних фасади одного будинку, адреса присвоюється по вулиці, що йде в напрямку від центра Харкова.
4.3.4. Присвоєння адреси будинкам, що утворюють периметр майдану, здійснюється по годинній стрілці, починаючи від головної магістралі з боку центра. При цьому послідовність номерів будинків на наскрізних вулицях, що примикають до майдану, переривається. У випадку, якщо наріжний будинок має головний фасад і значну довжину уздовж вулиці, що примикає, його нумерація може здійснюватися по вулиці, а не по майдану.
4.3.5. Нумерація будинків, розташованих між двома вже адресованими будинками, корпусами чи будівлями з послідовними номерами («вставки» об’єктів), здійснюється, з використанням меншого номера відповідного об’єкта з додаванням до нього літери.
4.3.6. Зовнішні прибудови до будинку, які розташовані поза контуром його капітальних зовнішніх стін і не мають проходу з прибудови в будинок за наявності окремого входу, а також мають інше функціональне призначення, можуть адресуватися у встановленому порядку як самостійні будинки.
4.3.7. Адресна прив’язка будинків, у смузі відводу залізниці здійснюється з указівкою напрямку залізниці й існуючого кілометражу.
4.4. Адреса земельної ділянки (незабудованої земельної ділянки) визначається з урахуванням сформованої адресації прилеглих об’єктів нерухомості відповідно до пункту 4.3 даного Положення.
4.5. Адресація земельних ділянок, на яких розташовані будинки та споруди, здійснюється наступним чином.
4.5.1. Якщо на земельній ділянці знаходиться один об’єкт нерухомості, адресою ділянки визнається адреса цього об’єкта.
4.5.2. Адресою земельної ділянки, яка забудована декількома будинками, спорудами, визнається адреса основного будинку, споруди, функціональне призначення якого відповідає основному цільовому призначенню земельної ділянки. У випадку, якщо це неможливо, основним будинком може бути адміністративний будинок, що входить у єдиний майновий комплекс.
5. ПОРЯДОК ПРИСВОЄННЯ, ЗМІНИ ТА АНУЛЮВАННЯ АДРЕС
5.1. Для присвоєння, зміни або анулювання адреси об’єкта нерухомості подається заява на ім’я міського голови за формою згідно з додатком 1 до цього Порядку (далі — заява), до якої додаються документи, передбачені цим розділом.
У разі подання заяви фізичною особою, до такої заяви додається копія паспорта заявника та копія реєстраційного номера облікової картки платника податків або копії сторінок паспорта з відміткою про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків.
У разі подання заяви юридичною особою або фізичною особою — підприємцем, до такої заяви додається копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб–підприємців та громадських формувань.
У разі подання заяви про присвоєння, зміну адреси об’єкта нерухомого майна, який увійшов до складу спадщини, спадкоємцем до такої заяви додається витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної спадкової справи та документ, що містить відомості про склад спадкоємців, виданий нотаріусом, яким заведено відповідну спадкову справу.
У разі подання заяви уповноваженою на те особою додається документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи.
5.2. Заява подається заявником (його уповноваженою особою) особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення чи через портал електронних сервісів міста Харкова (з моменту створення такої можливості).
У разі подання документів через портал електронних сервісів міста Харкова заява формується заявником в електронній формі з обов’язковим долученням до неї електронних копій оригіналів документів, необхідних для присвоєння, зміни або анулювання адреси.
Відповідальність за достовірність даних, що містяться в документах, поданих для присвоєння, зміни або анулювання адреси, несе заявник, якщо інше не встановлено судом.
Відповідальність за відповідність електронних копій документів, поданих для присвоєння, зміни або анулювання адреси, оригіналам таких документів у паперовій формі у разі подання заяви в електронній формі несе особа, яка виготовила електронні копії документів.
5.3. Для присвоєння адреси новозбудованим об’єктам нерухомості подаються наступні документи:
— копія документа, що відповідно до вимог законодавства засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта або номер реєстрації декларації про готовність до експлуатації об’єкта в єдиному реєстрі документів, що дають право на виконання підготовчих та будівельних робіт і засвідчують прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, відомостей про повернення на доопрацювання, відмову у видачі, скасування та анулювання зазначених документів Державної архітектурно-будівельної інспекції України;
— копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою з відповідним цільовим призначенням (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі подається нотаріально засвідчена копія);
— копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна;
— копія виконавчого (контрольно-геодезичного) знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Харкова в масштабі 1:500, терміном не більше одного року з моменту реєстрації;
— копія договору про спільну діяльність або договору простого товариства, якщо будівництво здійснювалось у результаті спільної діяльності;
— фотофіксація об’єкта нерухомості.
5.4. Для присвоєння, зміни адреси індивідуальним (садибним) житловим будинкам, садовим, дачним будинкам та об’єктам нерухомості у складі гаражно-будівельного кооперативу, будівництво яких завершено до 05 серпня 1992 р. та право власності на який не зареєстровано, подаються наступні документи:
— копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна;
— копія документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, на якій розташований об’єкт нерухомого майна, або рішення відповідної ради про передачу (надання) земельної ділянки в користування або власність (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі подається нотаріально засвідчена копія) — за наявності;
— довідка Комунального підприємства «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради або Комунального підприємства «Харківське районне бюро технічної інвентаризації» про проведення технічної інвентаризації щодо об’єкта нерухомості до 05 серпня 1992 р.;
— копія виконавчого (топографо-геодезичного) знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Харкова в масштабі 1:500, терміном не більше одного року з моменту реєстрації;
— фотофіксація об’єкта нерухомості;
— документ, що посвідчує членство в гаражно-будівельному кооперативі та сплату всіх необхідних пайових внесків (для об’єктів нерухомості у складі гаражно-будівельного кооперативу).
5.5. Для зміни (впорядкування) адреси об’єкта нерухомості подаються наступні документи:
— копія документа, що посвідчує право власності або інше речове право на об’єкт нерухомого майна (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі подається нотаріально засвідчена копія);
— копія документа, що підтверджує право власності або користування земельною ділянкою з відповідним цільовим призначенням (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі подається нотаріально засвідчена копія) — за наявності;
— копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна;
— фотофіксація об’єкта нерухомості;
— копія виконавчого (топографо-геодезичного) знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Харкова в масштабі 1:500, терміном не більше одного року з моменту реєстрації.
У разі відсутності документа, що посвідчує право власності або користування земельною ділянкою, подаються докази сплати безпідставно збережених коштів у розмірах, встановлених чинним законодавством України та актами Харківської міської ради (для обʼєктів комерційного або виробничого призначення).
Для зміни адреси об’єкта нерухомого майна комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 01 січня 2013 р., за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності на такий об’єкт, подається копія документа, що підтверджує факт перебування нерухомого майна у комунальній власності.
5.6. Для зміни адреси об’єкта нерухомості, утвореного шляхом поділу, виділу частки з об’єкта нерухомого майна або об’єднання об’єктів нерухомого майна, окрім документів, передбачених п. 5.5. цього Порядку, подаються документи:
— копія технічного паспорта на об’єкт нерухомості, створений у результаті поділу/об’єднання;
— копія договору про поділ об’єкта нерухомого майна чи рішення суду, за якими право спільної власності припинено в результаті поділу об’єкта нерухомого майна чи виділу частки в натурі тощо (у разі якщо право спільної власності на нерухоме майно, що створюється шляхом поділу або об’єднання майна, не припиняється, подається письмова згода всіх співвласників на присвоєння адреси);
— копія висновку щодо технічної можливості поділу об’єкта нерухомого майна або висновку щодо технічної можливості виділу в натурі частки з об’єкта нерухомого майна.
5.7. У разі зміни найменувань елементів вулично-дорожньої мережі на території міста Харкова, наказ про зміну та впорядкування адрес об’єктів нерухомого майна може бути підготовлено за ініціативою відповідного органу місцевого самоврядування.
Такий наказ готується з урахуванням відомостей з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, інформації Комунального підприємства «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради або Комунального підприємства «Харківське районне бюро технічної інвентаризації» та відомостей з Реєстру територіальної громади міста Харкова.
Наказ про зміну адреси об’єктів нерухомості доводиться до відома власників таких об’єктів адміністрацію відповідного району Харківської міської ради.
5.8. Для зміни адреси земельної ділянки, подаються:
— копії документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою (у разі відсутності інформації про зареєстроване право в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно подається нотаріально засвідчені копії);
— копія виконавчого знімання, зареєстрованого в містобудівному кадастрі міста Харкова в масштабі 1:500, терміном не більше одного року з моменту реєстрації, із зазначенням зовнішніх меж земельної ділянки або координат поворотних точок земельної ділянки;
— копія документа, що посвідчує право власності або інше речове право на об’єкт нерухомого майна (у разі наявності на земельній ділянці такого об’єкта);
— копія витягу із Державного земельного кадастру на земельну ділянку, утворену шляхом поділу.
5.9. Для анулювання адреси об’єкта нерухомості подаються:
— копії документів, що підтверджують право власності або інше речове право на об’єкт нерухомого майна (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі подається нотаріально засвідчені копії);
— копія документа, відповідно до якого підтверджується факт знищення об’єкта нерухомості;
— копії документів, що підтверджують право власності або користування земельною ділянкою з відповідним цільовим призначенням (у разі відсутності інформації в Державному реєстрі подається нотаріально засвідчені копії) — за наявності.
5.10. Неподання заяви на ім’я міського голови за формою згідно з додатком 1 та (або) передбачених цим Порядком документів є підставою для залишення такої заяви без розгляду, про що Управління містобудування та архітектури у місячний строк повідомляє заявника листом із зазначенням документів, необхідних для присвоєння, зміни або анулювання адреси.
У разі невиконання заявником зазначених у листі вимог у місячний строк з дня його отримання, така заява залишається без розгляду.
Додаток 1
до Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова
Міському голові
______________________________________________________
Заявник
______________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, місце
______________________________________________________
проживання, номер телефону; найменування
______________________________________________________
юридичної особи, її місцезнаходження,
______________________________________________________
код платника податків згідно з ЄДРПОУ, номер телефону)
ЗАЯВА
про присвоєння/зміну/анулювання адреси об’єкта нерухомості
З урахуванням вимог Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова, прошу присвоїти/змінити/анулювати адресу об’єкта нерухомості
_______________________________________________________________________________________________,
(тип об’єкта та його місцезнаходження)
розташованого на земельній ділянці кадастровий номер:__________________________________________________,
(зазначається, якщо така ділянка сформована)
у зв’язку з ______________________________________________________________________________________.
(зазначити підставу: нове будівництво/реконструкція/упорядкування/тощо)
Виконавче (топографо-геодезичного) знімання, зареєстроване в містобудівному кадастрі міста Харкова в масштабі 1:500 (терміном не більше одного року з моменту реєстрації) за _______________________________________________________________________________________________________________________________________________.
(зазначити номер та дату реєстрації в Службі містобудівного кадастру міста Харкова)
Проектна документація на нове будівництво зареєстрована в містобудівному кадастрі міста Харкова за ____________________________________________________________________________________________________________.
(зазначити номер та дату реєстрації в Службі містобудівного кадастру міста Харкова)
Документ, що посвідчує прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, зареєстрований за номером ___________________________________________________________________________________________________.
(зазначити реєстраційний номер)
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку моїх особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем з метою підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань діяльності уповноваженого органу міської ради.
Додатки:
(відповідні документи, зазначені у розділі 5 Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова).
Дата
Заявник ____________________ ____________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП (за наявності)
Додаток 2
до Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова
Міському голові
______________________________________________________
Заявник
______________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи, місце
______________________________________________________
проживання, номер телефону; найменування
______________________________________________________
юридичної особи, її місцезнаходження,
______________________________________________________
код платника податків згідно з ЄДРПОУ, номер телефону)
ЗАЯВА
про зміну/анулювання адреси об’єкта нерухомості
З урахуванням вимог Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова, прошу змінити/анулювати адресу земельної ділянки
_________________________________________________________________________________________,
(зазначається адреса земельної ділянки)
кадастровий номер:__________________________________________________________________________,
(зазначається, якщо така ділянка сформована)
цільове призначення:________________________________________________________________________,
(зазначається цільове призначення земельної ділянки)
у зв’язку з _________________________________________________________________________________.
(зазначити підставу: поділ/об’єднання/упорядкування/тощо)
Виконавче (топографо-геодезичного) знімання, зареєстроване в містобудівному кадастрі міста Харкова в масштабі 1:500 (терміном не більше одного року з моменту реєстрації) за ___________________________________________________________________________________________________________________________.
(зазначити номер та дату реєстрації в Службі містобудівного кадастру міста Харкова)
Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» надаю згоду на обробку моїх особистих персональних даних у картотеках та/або за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем з метою підготовки відповідно до вимог законодавства статистичної, адміністративної та іншої інформації з питань діяльності уповноваженого органу міської ради.
Додатки:
(відповідні документи, зазначені у розділі 5 Порядку присвоєння адрес об’єктам нерухомості, розташованим на території міста Харкова).
Дата
Заявник ____________________ ____________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП (за наявності)