Решение Харьковского городского совета № 936/12 от 19.12.2012

27.12.2012 11:22   -
Автор:

Відповідно до ст. 77 Бюджетного кодексу України, на підставі п.23 ч.1 ст.26, ст.61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст.59 зазначеного Закону, Харківська міська рада

В И Р І Ш И Л А:
1. Установити загальний обсяг доходів бюджету міста Харкова на 2013 рік у сумі 5323503,3 тис. гривень, в тому числі дотації з державного бюджету в сумі 19707,1 тис. гривень, субвенції з державного бюджету в сумі 1390785,0 тис. гривень.
Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 4319206,1 тис. гривень, спеціального фонду бюджету 1004297,2 тис. гривень, у тому числі бюджет розвитку — 780254,4 тис. гривень (додаток № 1).
2. Затвердити загальний обсяг видатків бюджету міста Харкова на 2013 рік у сумі 5023003,3 тис. гривень, у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 4191019,8 тис. гривень та видатків спеціального фонду бюджету — 831983,5 тис. гривень за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток № 2) та головними розпорядниками коштів (додаток № 3).
3. Визначити, що у складі бюджету міста Харкова затверджуються міський бюджет міста Харкова та бюджети районів у місті.
Бюджети районів у місті включають доходи і видатки на виконання завдань і функцій, покладених на адміністрації районів Харківської міської ради та їх структурні підрозділи.
Міський бюджет міста Харкова включає доходи і видатки на виконання завдань і функцій, покладених на виконавчі органи Харківської міської ради, за виключенням бюджетів районів у місті.
Склад доходів і видатків міського бюджету та бюджетів районів у місті визначається виключно цим рішенням.
Доходи і видатки на виконання завдань і функцій, покладених на виконавчі органи Харківської міської ради по міському бюджету та бюджетам районів у місті становлять єдиний баланс бюджету міста Харкова.
4. Установити профіцит бюджету міста Харкова у сумі 418686,3 тис. гривень, в тому числі:
4.1. Загального фонду бюджету міста у сумі 123186,3 тис. гривень, напрямком використання якого визначити передачу коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду).
4.2. Спеціального фонду бюджету міста у сумі 295500,0 тис. гривень, напрямком використання якого визначити погашення місцевого боргу (додаток 6).
5. Установити дефіцит спеціального фонду бюджету міста у сумі 123186,3 тис. гривень, джерелом покриття якого визначити:
5.1. Надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 123186,3 тис. гривень.
6. Установити розмір оборотного залишку бюджетних коштів бюджету міста Харкова у сумі 3000,0 тис. гривень.
7. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів до бюджету міста Харкова з інших бюджетів на 2013 рік у загальній сумі 1410492,1 тис. гривень (згідно з додатком № 4 до цього рішення), в тому числі:
7.1. Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на компенсацію втрат доходів місцевих бюджетів внаслідок наданих державою податкових пільг зі сплати земельного податку суб’єктам космічної діяльності, літакобудування, суднобудування та кінематографії — 19707,1 тис. гривень.
7.2. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям — 859615,6 тис. гривень.
7.3. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот — 306614,0 тис. гривень.
7.4. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг з послуг зв’язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв’язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян — 86562,1 тис. гривень.
7.5. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу — 351,8 тис. гривень.
7.6. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування заходів з реформування системи надання адміністративних послуг — 2000,0 тис. гривень.
7.7. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування частини відсоткових ставок по залучених кредитах на оновлення парку автобусів та тролейбусів приймаючих міст по підготовці до проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу — 23000,0 тис. гривень.
7.8. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах — 54846,1 тис. гривень.
7.9. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально‑економічного розвитку окремих територій — 23800,0 тис. гривень.
7.10. Інша субвенція міському бюджету м. Харкова для забезпечення централізованих заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет — 20364,2 тис. гривень.
7.11. Інша субвенція міському бюджету м. Харкова на утримання центрів соціально-психологічної реабілітації дітей — 1447,0 тис. гривень.
7.12. Інша субвенція міському бюджету м. Харкова на покращення надання соціальних послуг найуразливішим верствам населення — 9659,3 тис. гривень.
7.13. Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» — 2524,8 тис. гривень.
8. Затвердити обсяги коштів, що передаються з міського бюджету міста Харкова та включаються до складу доходів і видатків бюджетів районів у місті на 2013 рік у загальній сумі 2263136,9 тис. гривень (згідно з додатком № 4 до цього рішення), в тому числі:
8.1. За рахунок субвенцій з державного бюджету в загальній сумі 1178963,8 тис. гривень:
8.1.1. На виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям — 859615,6 тис. гривень.
8.1.2. На надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок загального фонду — 306614,0 тис. гривень.
8.1.3. На надання інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати, вивезення побутового сміття та рідких нечистот) — 9857,5 тис. гривень.
8.1.4. На надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу — 351,8 тис. гривень.
8.1.5. На виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» — 2524,9 тис. гривень.
8.2. За рахунок коштів міського бюджету міста Харкова у сумі 1084173,1 тис. гривень.
9. Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів з міського бюджету міста Харкова іншим бюджетам на 2013 рік у загальній сумі 400,0 тис. гривень (згідно з додатком № 4 до цього рішення), в тому числі:
9.1. Субвенція на утримання об’єктів спільного користування чи ліквідацію негативних наслідків діяльності об’єктів спільного користування (субвенція районному бюджету Дергачівського району для міського бюджету м. Дергачі) — 400,0 тис. гривень.
10. Установити, що у 2013 році суми коштів, що передаються з міського бюджету міста Харкова та включаються до складу доходів і видатків бюджетів районів у місті відповідно до пп.7.2 п.7 цього рішення перераховуються органами Державного казначейства України в Харківській області шляхом застосування нормативів щоденних відрахувань від доходів загального фонду міського бюджету, що надійшли на аналітичні рахунки обліку доходів міського бюджету міста Харкова за виключенням трансфертів (згідно з додатком № 4 до цього рішення).
11. Установити обсяг надання кредитів з міського бюджету міста Харкова у сумі 5000,0 тис. гривень (додаток № 5).
12. Затвердити перелік об‘єктів, фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку (згідно з додатком № 7 до цього рішення).
13. Установити обсяг резервного фонду бюджету міста Харкова на 2013 рік у сумі 10705,9 тис. гривень.
14. Установити граничний розмір боргу бюджету міста Харкова на 31.12.2013 року у сумі 395000,0 тис. гривень.
15. Установити граничний обсяг надання гарантій на 2013 рік у сумі 3059,1 тис. гривень.
16. Установити, що до доходів загального фонду бюджету міста Харкова у 2013 році належать доходи, передбачені статтями 64‑65, частиною першою статті 69 Бюджетного кодексу України.
17. Установити, що джерелами формування спеціального фонду бюджету міста Харкова у 2013 році є:
17.1. Надходження бюджету розвитку бюджету міста Харкова, що визначені частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України та включають:
17.1.1. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, що зараховується до бюджету міста Харкова.
17.1.2. Єдиний податок, що зараховується до бюджету міста Харкова.
17.1.3. Кошти пайової участі у розвитку інфраструктури міста Харкова, отримані відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
17.1.4. Кошти від відчуження майна, яке перебуває у комунальній власності, кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них.
17.1.5. 90 відсотків коштів від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них, що перебувають у державній власності до розмежування земель державної і комунальної власності (крім земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності, на яких розташовані об’єкти, що підлягають приватизації).
17.1.6. Капітальні трансферти (субвенції) з інших бюджетів.
17.1.7. Кошти від повернення кредитів, наданих з міського бюджету міста Харкова, та відсотки, сплачені за користування ними (крім надходжень, визначених пунктом 17.2.10 даного рішення).
17.1.8. Запозичення, здійснені у порядку, визначеному законодавством.
17.1.9. Кошти, які передаються з іншої частини міського бюджету за рішенням міської ради (щодо коштів резервного фонду бюджету міста в частині витрат бюджету розвитку — за рішенням виконавчого комітету міської ради).
17.2. Надходження спеціального фонду бюджету міста Харкова, що визначені частиною другою статті 69 Бюджетного кодексу України та включають:
17.2.1. 70 відсотків збору за першу реєстрацію транспортного засобу у разі реєстрації транспортних засобів на території міста Харкова.
17.2.2. Субвенція з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, ремонт та утримання вулиць і доріг комунальної власності у місті Харкові.
17.2.3. Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності в частині провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах.
17.2.4. 75 відсотків коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва.
17.2.5. 50 відсотків грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності.
17.2.6. Власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок коштів бюджету міста.
17.2.7. 33,5 відсотків екологічного податку.
17.2.8. Надходження до цільового фонду міської ради.
17.2.9. Інші субвенції, що надаються з інших бюджетів за рахунок конкретно визначених надходжень спеціального фонду таких бюджетів.
17.2.10. Повернення кредитів, наданих з міського бюджету молодим сім’ям та одиноким молодим громадянам на будівництво (реконструкцію) та придбання житла, а також пеня і відсотки за користування ними.
17.2.11. Інші надходження відповідно до законодавства України.
Кошти спеціального фонду бюджету міста Харкова витрачаються на заходи, передбачені рішеннями міської ради відповідно до законодавства України.
18. Установити, що податок на доходи фізичних осіб, податок на прибуток підприємств та фінансових установ комунальної власності, плата за землю, місцеві податки і збори по всіх кодах (крім збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності у частині загального фонду), надходження коштів від Державного фонду дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, єдиний податок, збір за першу реєстрацію транспортного засобу, екологічний податок, а також грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, в частині, що належить бюджету міста, зараховуються до міського бюджету міста Харкова.
19. Установити, що державне мито, збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності (крім збору за провадження деяких видів підприємницької діяльності в частині провадження торговельної діяльності нафтопродуктами, скрапленим та стиснутим газом на стаціонарних, малогабаритних і пересувних автозаправних станціях, заправних пунктах, що зараховується до міського бюджету міста Харкова), плата за користування надрами для видобування корисних копалин місцевого значення, плата за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, збір за спеціальне використання лісових ресурсів (крім збору за спеціальне використання лісових ресурсів в частині деревини, заготовленої в порядку рубок головного користування), збір за спеціальне використання води водних об’єктів місцевого значення, фіксований сільськогосподарський податок, адміністративні штрафи, що накладаються місцевими органами виконавчої влади і виконавчими органами місцевих рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями, штрафні санкції за порушення законодавства про патентування, кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, надходження сум кредиторської та депонентської заборгованості підприємств, організацій та установ, щодо яких минув строк позовної давності та інші надходження за кодами бюджетної класифікації 16030000, 21080500, 24060300 зараховуються до міського бюджету та бюджетів районів у місті Харкові.
20. Установити, що надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення або прав на них, кошти від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва в частині, що належить бюджету міста, зараховуються до міського бюджету міста Харкова.
21. Установити, що реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, плата за оренду та кошти від приватизації комунального майна територіальної громади міста Харкова у повному обсязі зараховуються до міського бюджету міста Харкова.
22. Установити, що надходження по інших джерелах, не зазначених у цьому рішенні, зараховуються до міського бюджету міста Харкова незалежно від місця обліку платників та наявності у районах міста розподільчих рахунків.
23. Установити, що податки, збори та інші платежі, сплачуються платниками податків на рахунки, відкриті в органах Державного казначейства у Харківській області, до міського бюджету та бюджетів районів у місті в залежності від місця їх податкового обліку, за винятком платежів, вказаних в пункті 21, та з урахуванням особливостей зарахування, зазначених у пунктах 18‑20, 22.
24. Установити на 2013 рік для підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності територіальної громади міста Харкова, порядок, за яким розмір частини чистого прибутку, що вилучається до бюджету міста, становить 0 відсотків.
25. Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду бюджету міста Харкова на 2013 рік за економічною структурою видатків:
оплата праці працівників бюджетних установ;
нарахування на заробітну плату;
придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів;
забезпечення продуктами харчування;
оплата комунальних послуг та енергоносіїв;
обслуговування місцевого боргу;
трансферти населенню.
Визначити захищеними видатками міського бюджету міста Харкова на 2013 рік видатки на організацію харчування учнів загальноосвітніх навчальних закладів комунальної форми власності міста Харкова комунальним підприємством «Комбінат дитячого харчування».
26. Розпорядникам коштів бюджету міста Харкова забезпечити в першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, у межах встановлених відповідним головним розпорядникам обґрунтованих лімітів споживання у натуральних одиницях відповідно до встановлених асигнувань. Головним розпорядникам коштів бюджету міста довести встановлені цим рішенням ліміти споживання енергоносіїв в фізичних обсягах кожній підпорядкованій бюджетній установі та встановити контроль за їх дотриманням (додаток № 9).
27. Розпорядники коштів бюджету міста Харкова у 2013 році мають право брати бюджетні зобов’язання та здійснювати відповідні видатки за загальним фондом бюджету тільки в межах виділених їм асигнувань.
Розпорядники коштів бюджету міста Харкова беруть зобов’язання за спеціальним фондом бюджету виключно в межах відповідних фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету.
Зобов’язання, взяті розпорядниками коштів бюджету міста Харкова без відповідних бюджетних асигнувань, не вважаються бюджетними зобов’язаннями і не підлягають оплаті за рахунок бюджетних коштів. Взяття таких зобов’язань є бюджетним правопорушенням.
28. Установити, що керівники бюджетних установ утримують чисельність працівників та здійснюють фактичні видатки на заробітну плату, включаючи видатки на премії та інші види заохочень чи винагород, матеріальну допомогу, лише в межах фонду заробітної плати, затвердженого для бюджетних установ у кошторисах.
Оплата праці працівників виконавчих органів Харківської міської ради здійснюється виключно в межах встановленого фонду оплати праці, згідно затверджених штатних розписів, зі встановленням в них посадових окладів, надбавок та доплат відповідно до вимог діючого законодавства. Зміна розміру або встановлення нових надбавок та доплат протягом року відбувається згідно розпоряджень міського голови.
Преміювання працівників, виплата їм передбачених законодавством матеріальних допоміг або винагород здійснюється щодо керівників департаментів, голів адміністрацій, їх заступників, працівників апарату міської ради — за розпорядженням міського голови, щодо керівників самостійних управлінь, відділів, що входять до складу департаментів та адміністрацій, їх заступників — за наказом керівника відповідного департаменту, адміністрації, як органу вищого рівня, щодо інших працівників виконавчих органів міської ради — за наказом керівника відповідного виконавчого органу, який є розпорядником коштів на оплату праці.
Розподіл фонду економії коштів на оплату праці працівників по кожному головному розпоряднику коштів узгоджується з Харківським міським головою.
29. Установити, що у випадках, коли обсяги власних надходжень бюджетних установ перевищують відповідні витрати, встановлені цим рішенням, розпорядник бюджетних коштів передбачає спрямування таких сум у першу чергу на погашення заборгованості з оплати праці, нарахувань на заробітну плату, комунальних послуг та енергоносіїв.
У разі, якщо така заборгованість відсутня, розпорядник бюджетних коштів спрямовує:
50 відсотків коштів  на заходи, які здійснюються за рахунок відповідних надходжень;
50 відсотків коштів  на заходи, необхідні для виконання основних функцій, але не забезпечені коштами загального фонду бюджету.
При цьому розпорядник бюджетних коштів здійснює перерозподіл обсягів взятих бюджетних зобов’язань за загальним фондом бюджету для проведення видатків за цими зобов’язаннями із спеціального фонду бюджету.
30. Встановити, що за бюджетні установи, які фінансуються з бюджету міста Харкова, та розташовані в одній будівлі, та за Харківську міську організацію ветеранів України (в разі її розташування в цій будівлі), розрахунки за енергоносії, комунальні, телекомунікаційні послуги, що споживаються ними в цій будівлі, за утримання та обслуговування приміщень цієї будівлі, її поточний та капітальний ремонт здійснює розпорядник бюджетних коштів, на балансі (в управлінні) якого знаходиться ця будівля, якщо такому розпоряднику в бюджеті міста передбачено відповідні видатки.
31. Організаційні функції по залученню запозичень до бюджету міста Харкова та функції по управлінню боргом м. Харкова з метою економії бюджетних коштів здійснюються Департаментом бюджету і фінансів Харківської міської ради.
Повноваження по здійсненню юридичних дій, пов‘язаних із залученням запозичень, виплатою відсотків та погашенням основної суми боргу (з урахуванням у бюджеті міста видатків на обслуговування та погашення боргу) покладаються на Департамент бюджету і фінансів Харківської міської ради. Для виконання зазначених повноважень заступнику міського голови — директору Департаменту бюджету і фінансів доручається укладати необхідні угоди, підписувати заяви, накази та інші документи, пов‘язані зі здійсненням запозичень.
32. Визначити, що у 2013 році пільги та субсидії окремим категоріям громадян на тверде та рідке пічне побутове паливо і скраплений балонний газ за рахунок коштів субвенції з державного бюджету надаються готівкою.
33. Надати згоду Харківській обласній державній адміністрації на централізоване перерахування субвенції на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло, водопостачання, водовідведення, послуг по квартирній платі, зв’язку, пільгового проїзду та інших передбачених законодавством пільг в 2013 році.
34. Надати Харківському міському голові право укладати від імені Харківської міської ради договори про міжбюджетні трансферти.
35. Надати заступнику міського голови — керуючому справами виконавчого комітету міської ради, а в разі його відсутності першому заступнику міського голови, право затверджувати кошториси, плани асигнувань загального фонду бюджету, плани надання кредитів із загального фонду бюджету, плани спеціального фонду, плани використання бюджетних коштів (крім планів використання бюджетних коштів одержувачів), помісячні плани використання бюджетних коштів, штатні розписи головних розпорядників коштів бюджету м. Харкова та зміни до них за погодженням з Департаментом бюджету і фінансів.
36. Надати заступнику міського голови — директору Департаменту бюджету і фінансів, а в разі його відсутності одному з його заступників, право затверджувати розпорядження про виділення коштів загального та спеціального фондів бюджету м. Харкова.
Надати начальникам управлінь фінансів районів Департаменту бюджету і фінансів, а в разі їх відсутності — їх заступникам, право затверджувати розпорядження про виділення коштів загального та спеціального фондів бюджетів відповідних районів у місті.
37. Надати заступнику міського голови — директору Департаменту бюджету і фінансів право в межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів бюджету міста на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів, цінних паперів, емітованих міською радою, з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.
38. Надати Департаменту бюджету і фінансів Харківської міської ради право на:
38.1. Здійснення правочинів з місцевим боргом, включаючи обмін, випуск, купівлю, викуп та продаж боргових зобов’язань територіальної громади міста Харкова, за умови дотримання граничного обсягу місцевого боргу на кінець бюджетного періоду.
38.2. Отримання позик у фінансових установах на покриття тимчасових касових розривів, що виникають за загальним фондом та бюджетом розвитку бюджету міста.
38.3. Отримання у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, позик в органах Державної казначейської служби України на покриття тимчасових касових розривів міського бюджету міста Харкова, пов‘язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду.
Право на отримання позик в органах Державної казначейської служби України на покриття тимчасових касових розривів бюджетів районів у місті, пов‘язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, надається управлінням фінансів відповідних районів Департаменту бюджету і фінансів.
38.4. Отримання у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, середньострокових позик на суми невиконання у відповідному звітному періоді розрахункових обсягів кошика доходів бюджету міста, визначених у законі про Державний бюджет України, за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на умовах їх повернення без нарахування відсотків за користування цими коштами з правом укладання від імені міської ради відповідних договорів. Для виконання зазначених повноважень заступнику міського голови — директору Департаменту бюджету і фінансів надається право на укладання необхідних договорів, підписання заяв, звернень, інших пов’язаних документів.
38.5. Здійснення у процесі виконання бюджету міста у виняткових випадках перерозподілу бюджетних призначень в межах загального та спеціального фондів бюджету міста на підставі розпоряджень міського голови (виданих за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів), з наступним затвердженням міською радою.
38.6. Застосовування в межах своєї компетенції заходів впливу за порушення бюджетного законодавства.
38.7. Укладання договорів на залучення коштів до цільового фонду міської ради з комплексного соціально‑економічного розвитку міста.
39. Визначити, що залишки коштів міського бюджету міста Харкова та бюджетів районів у місті станом на 31.12.2012 року перераховуються органами Державної казначейської служби України в Харківській області в повному обсязі на рахунки міського бюджету міста Харкова.
40. Додатки № № 1, 1.1‑1.11, 2, 2.1‑2.10, 3.1‑3.10, 3.1.1‑3.10.1, 4, 5, 6, 6.1, 7, 9 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
41. Це рішення набирає чинності з 01 січня 2013 року.
42. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійні комісії Харківської міської ради та секретаря Харківської міської ради.
Міський голова Г. А. Кернес