Рішення про передачу в оренду нежитлових приміщень на конкурсних засадах
У К Р А Ї Н А
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Від 20.03.2013 р. № 137
Відповідно підпункту 1 пункту «а» ст.29 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на підставі Порядку передачі в оренду майна, що є комунальною власністю територіальної громади м. Харкова та Положення про проведення конкурсів на право оренди майна територіальної громади м. Харкова, затверджених рішеннями 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011р. № 492 / 11, № 493 / 11, приймаючи до уваги протокол засідання конкурсної комісії з проведення конкурсів на право оренди майна територіальної громади м. Харкова № 94 від 04.03.2013р., керуючись ст.9 Закону України «Про оренду державного та комунального майна», ст. ст.42, 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» виконавчий комітет Харківської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Надати в оренду нежитлові приміщення 2‑го поверху № 13, 18 площею 112,5м2 та 45 / 100 часток місць спільного користування приміщень 1‑го поверху № 1, 2, 7-: — 10, I площею 32,6м2, 2‑го поверху № II площею 7,1 м2 загальною площею 152,2м2 у нежитловій будівлі по пр. 50-річчя ВЛКСМ, 57 / 106, літ. «А`-2» ТОВ «ПРИВАТНА ФІРМА «БУРЕВІСНИК» строком на два роки одинадцять місяців для розміщення суб’єкта господарювання, що надає побутові послуги населенню.
2. Управлінню комунального майна та приватизації (Солошкін В. М.):
— укласти в установленому порядку договір оренди згідно з п.1 цього рішення та забезпечити виконання умов вказаного договору;
— забезпечити виконання орендарем умов конкурсу на право оренди майна територіальної громади м. Харкова.
3. Доручити Департаменту у справах інформації та зв’язків з громадськістю Харківської міської ради забезпечити оприлюднення цього рішення в установленому порядку в 5-денний термін з дня його прийняття.
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступника міського голови — директора Департаменту економіки та комунального майна Фатєєва М. І.
Секретар міської ради О.М. Новак