Рішення про внесення змін до рішення 16-ї сесії Харківської міської ради «Про оптимізацію надання адміністративних послуг в м. Харкові»

23.09.2013 09:34   -
Автор:
У К Р А Ї Н А
ХАРКІВСЬКА МІСЬКА РАДА
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
____ сесія 6-го скликання
Від № ________ / 13
м. Харків

ПРОЕКТ

Рішення

Про внесення змін до рішення 16-ї сесії Харківської міської ради 6-го скликання від 22.06.2012 р. № 763 / 12

«Про оптимізацію надання адміністративних послуг в м. Харкові»

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги», враховуючи укази Президента України від 12.03.2013 № 128 / 2013 «Про Національний план дій на 2013 рік щодо впровадження Програми економічних реформ на 2010‑2014 роки «Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава» та від 12.06.2013 № 327 / 2013 «Про невідкладні заходи щодо прискорення здійснення економічних реформ», постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 29.05.2013 № 379 «Про затвердження Типового порядку проведення конкурсу для надання супутніх послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг» та від 01.08.2013 № 588 «Про затвердження примірного регламенту центру надання адміністративних послуг», на підставі ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Харківська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до рішення 16 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 22.06.2012р. № 763 / 12 «Про оптимізацію надання адміністративних послуг в м. Харкові», виклавши в новій редакції Додаток 1 та Додаток 2.
2. Затвердити Порядок проведення конкурсу для надання супутніх послуг з виготовлення копій документів, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділах (Додаток 3).
3. Затвердити Порядок проведення конкурсу для надання супутніх послуг з продажу канцелярських товарів, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у центрі надання адміністративних послуг м. Харкові та його територіальних підрозділах (Додаток 4).
4. Затвердити Порядок проведення конкурсу для надання банківських послуг, пов’язаних з наданням адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділах (Додаток 5).
2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Харківської міської ради з промисловості, економічного розвитку та власності та секретаря Харківської міської ради.
Міський голова Г. А. Кернес

Додаток 1

до рішення 16-ї сесії Харківської
міської ради 6-го скликання від 22.06.2012 р. № 763 / 12
«Про оптимізацію надання адміністративних послуг в м. Харкові»
(в редакції рішення ____ сесії Харківської міської ради 6-го скликання
від _______р. № _____ / 13)

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг м. Харкова

І. Загальні положення
1.1. Положення про Центр надання адміністративних послуг м. Харкова (далі — Положення) розроблене відповідно до Законів України «Про адміністративні послуги», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Указу Президента України від 03.07.2009р. № 508 «Про заходи із забезпечення додержання прав фізичних та юридичних осіб щодо одержання адміністративних (державних) послуг», Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» від 20.02.2013 № 118, розпоряджень Кабінету Міністрів України від 15.02.2006р. № 90-р «Про схвалення Концепції розвитку системи надання адміністративних послуг органами виконавчої влади» та від 26.10.2011р. № 1076-р «Про затвердження плану заходів щодо реформування системи надання адміністративних послуг».
1.2. Положення про Центр надання адміністративних послуг м. Харкова встановлює основні засади організації діяльності, визначає структуру та компетенцію Центру надання адміністративних послуг м Харкова (далі ЦНАП).
1.3. Порядок взаємодії, що встановлюється цим Положенням, є обов’язковим до виконання для всіх учасників ЦНАП.
У разі, якщо чинним законодавством передбачено інший порядок надання адміністративних послуг, ніж той, що визначено цим Положенням, застосовуються норми чинного законодавства.
1.4. Основні вимоги до організації прийому відвідувачів у ЦНАП, порядок його діяльності, зокрема порядок дій учасників ЦНАП у ході надання адміністративних послуг, визначається Регламентом Центру надання адміністративних послуг м. Харкова, який затверджується міською радою.
1.5 Центр надання адміністративних послуг м. Харкова — це постійно діючий робочий орган Харківської міської ради, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг. Матеріально-технічне та організаційне забезпечення діяльності ЦНАП покладається на Департамент підприємництва та споживчого ринку Харківської міської ради.
1.6. Метою створення ЦНАП є забезпечення зручного та оперативного отримання якісних адміністративних послуг фізичними та юридичними особами, максимального спрощення організації та технологій їх виконання, відкритості і прозорості умов при розгляді звернень фізичних та юридичних осіб.
1.7. Оплата суб’єктом звернення за підготовку та надання адміністративних послуг учасниками ЦНАП здійснюється безпосередньо надавачу адміністративної послуги відповідно до чинного законодавства.
2. Визначення термінів
2.1. У цьому Положенні терміни вживаються у нижче наведеному значенні:
Адміністративна послуга — результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичної або юридичної особи, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та / або обов’язків такої особи відповідно до закону.
Суб’єкт звернення — фізична особа, юридична особа, яка звертається за отриманням адміністративних послуг.
Учасник ЦНАП — суб’єкт надання адміністративних послуг, який залучений до роботи ЦНАП.
Вхідний пакет документів — заява та комплект документів, сформований відповідно до чинного законодавства, що подає суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги.
Вихідний пакет документів — результат адміністративної послуги, супровідні документи до нього, підготовлені для передачі суб’єкту звернення, а також рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення.
Інформаційна та технологічна картки адміністративної послуги — це акти, які затверджуються суб’єктом надання адміністративної послуги відповідно до нормативно-правових актів, та містять інформацію про адміністративну послугу, порядок її надання, умови та відповідальних осіб.
3. Компетенція ЦНАП
3.1. Основними завданнями ЦНАП є:
3.1.1. створення доступних та зручних умов для отримання суб’єктами звернень адміністративних послуг;
3.1.2. спрощення процедур отримання адміністративних послуг та підвищення якості їх надання;
3.1.3. запобігання корупції, ліквідація посередницьких послуг при наданні адміністративних послуг;
3.1.4. підвищення інформованості суб’єктів звернень про порядок отримання адміністративних послуг;
3.1.5. організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.
3.2. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією України, Законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями органів виконавчої влади, Харківської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, прийнятими у межах їх повноважень, а також цим Положенням.
3.3. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП затверджується розпорядженням міського голови.
У ЦНАП може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, розгляд яких віднесено до повноважень Харківської міської ради.
3.4. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у ЦНАП можуть надаватися адміністративні послуги безпосередньо такими суб’єктами.
3.5. У приміщеннях, де розміщується ЦНАП та його територіальні підрозділи можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб’єктами господарювання, добір який здійснюється на конкурсній основі.
4. Організаційне забезпечення ЦНАП
4.1. Центром забезпечується надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії з учасниками ЦНАП.
4.2. Керівництво ЦНАП та координація діяльності його учасників в рамках роботи ЦНАП здійснюється міським головою.
4.3. Безпосереднім відповідальним за роботу ЦНАП визначається заступник міського голови з питань розвитку та забезпечення життєдіяльності міста.
4.4. Координація діяльності ЦНАП покладається на управління підприємництва та дозвільних процедур Департаменту підприємництва та споживчого ринку (далі Управління).
4.5. Поточне керівництво діяльністю ЦНАП здійснює заступник директора Департаменту підприємництва та споживчого ринку — начальник Управління — державний адміністратор (далі координатор ЦНАП). Начальники відділів адміністративних послуг районів міста здійснюють оперативне управління та несуть відповідальність за роботу відповідного територіального підрозділу ЦНАП,
4.6. До складу ЦНАП входять:
4.6.1. Єдиний дозвільний центр міста Харкова;
4.6.2. адміністратори ЦНАП;
4.6.3. представники учасників ЦНАП, які уповноважені брати участь у роботі ЦНАП;
4.6.4. дев’ять територіальних підрозділів Центру надання адміністративних послуг м. Харкова (далі — терпідрозділи).
4.7 Час прийому суб’єктів звернень у ЦНАП встановлюється нормативно-правовими актами Харківської міської ради, її виконавчих органів відповідно до чинного законодавства. За необхідністю координатором ЦНАП може встановлюватися час опрацювання документів в ЦНАП.
Прийом відвідувачів представниками учасників ЦНАП здійснюється згідно з графіком, затвердженим координатором ЦНАП за пропозиціями учасників ЦНАП.
4.8. Керівники учасників ЦНАП зобов’язані забезпечити участь у роботі ЦНАП своїх уповноважених представників.
4.9. Персональний склад представників учасників ЦНАП визначається наказом керівника учасника ЦНАП. Копія наказу про визначення представника учасника ЦНАП передається до Управління протягом трьох робочих днів з дня його реєстрації.
4.10. Прийом вхідних пакетів документів та видача вихідних пакетів документів здійснюється виключно в ЦНАП.
4.11. Адміністративні послуги в рамках роботи ЦНАП надаються згідно з інформаційними та технологічними картками адміністративних послуг.
4.12. У разі внесення змін до законодавства щодо порядку надання адміністративної послуги керівник учасника ЦНАП інформує про такі зміни начальника Управління, та вносить зміни у відповідні інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг.
4.13. Інформація щодо роботи ЦНАП розміщується в інформаційних терміналах у приміщенні ЦНАП, на офіційному сайті Єдиного дозвільного центру міста Харкова, офіційному сайті Харківської міської ради, міського голови та виконавчого комітету.
5. Основні завдання та функції учасників ЦНАП з питань організації надання адміністративних послуг
5.1. Учасники ЦНАП при наданні адміністративних послуг, результатом надання яких не є видача документів дозвільного характеру, здійснюють наступні функції:
5.1.1. забезпечують надання адміністративних послуг відповідно до переліку адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП, виключно через адміністратора в приміщенні ЦНАП;
5.1.2. здійснюють ведення паперового та електронного документообігу з ЦНАП щодо надання адміністративних послуг;
5.1.3. забезпечують адміністратора інформацією щодо порядків надання відповідних адміністративних послуг;
5.1.4. здійснюють консультування суб’єктів звернень у приміщенні ЦНАП згідно з затвердженим графіком;
5.1.5. здійснюють взаємодію з адміністраторами та іншими учасниками ЦНАП щодо надання адміністративних послуг.
5.2. Державні адміністратори в ЦНАП здійснюють свої функції, відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та цього рішення.
5.3. Адміністратори в ЦНАП здійснюються свої функції відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та цього рішення. Адміністратор має іменну печатку, форма якої затверджується Додатком 1 до цього положення. Печатка має форму кола діаметром 40 мм. По зовнішньому колу печатки зліва направо центровим способом розміщується назва ЦНАП або його територіального підрозділу. У Центрі печатки розміщується напис «Адміністратор» та прізвище, ім’я та по-батькові адміністратора. Для печатки використовується штемпельна краска фарба синього кольору.
5.4. Учасники ЦНАП забезпечують ЦНАП відповідними інформаційними та технологічними картками адміністративних послуг.
5.5. Учасники ЦНАП зобов’язані:
5.5.1. дотримуватися вимог чинного законодавства України та цього Положення;
5.5.2. надавати замовникам вичерпну інформацію щодо вимог та порядку надання адміністративної послуги, а також про вмотивовані підстави відмови у її наданні;
5.5.3. дотримуватися вимог затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг.
6. Матеріально-технічне забезпечення діяльності Центру
6.1. Фінансування та матеріально-технічне забезпечення діяльності ЦНАП здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України та місцевого бюджету.
7. Відповідальність
7.1. Учасники ЦНАП за порушення вимог законодавства щодо надання адміністративних послуг несуть відповідальність у порядку, визначеному діючим законодавством України.
Директор Департаменту підприємництва та споживчого ринку А. М. Проскурін

Додаток 1

до Положення про Центр

надання адміністративних

послуг м. Харкова

Форма печатки адміністратора


Додаток 2
до рішення 16-ї сесії Харківської
міської ради 6-го скликання від 22.06.2012 р. № 763 / 12 «Про оптимізацію надання адміністративних послуг в м. Харкові»
(в редакції рішення ___ сесії Харківської міської ради 6-го скликання
від _______р. № _____ / 13)

РЕГЛАМЕНТ

роботи Центру надання адміністративних послуг м. Харкова

1. Загальні положення
1.1. Загальний регламент роботи Центру надання адміністративних послуг міста Харкова (далі — Регламент) встановлює порядок діяльності Центру надання адміністративних послуг м. Харкова (далі ЦНАП), порядок надання адміністративних послуг, організацію документообігу та порядок здійснення контролю за наданням адміністративних послуг.
1.2 Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється з дотриманням таких принципів:
1.2.1 Верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;
1.2.2. Стабільності;
1.2.3. Рівності перед законом;
1.2.4. Відкритості та прозорості;
1.2.5. Оперативності та своєчасності;
1.2.6. Доступності інформації про надання адміністративних послуг;
1.2.7. Захищеності персональних даних;
1.2.8. Раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;
1.2.9. Неупередженості та справедливості;
1.2.10. Доступності та зручності для суб’єктів звернення.
1.3. Визначення термінів, що використовуються в даному Регламенті, наведено в Положенні про Центр надання адміністративних послуг м. Харкова.
1.4. Оплата за підготовку та надання адміністративних послуг учасниками ЦНАП здійснюється відповідно до чинного законодавства.
2. Вимоги до приміщення, в якому розміщується ЦНАП та його територіальні підрозділи
2.1. Центр та його територіальні підрозділи розміщуються в зручному для суб’єктів звернення місці з розвинутою транспортною інфраструктурою. На вході до приміщень розміщується інформаційна вивіска з найменуванням та графіком роботи.
2.2. Приміщення ЦНАП та його територіальних підрозділів поділяється на відкриту та закриту частини. У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення. Закрита частина включає приміщення для обробки інформації, збереження документів та інші приміщення, вхід до яких суб’єктам звернення заборонено.
3. Інформаційне забезпечення ЦНАП
3.1. У ЦНАП розміщується та є загальнодоступною інформація про:
— режим роботи ЦНАП;
— перелік послуг, що надаються у ЦНАП;
— інформаційні картки адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП;
— адресу ЦНАП;
— номери довідкових телефонів ЦНАП;
— адресу веб-сайта, факс, електронний зворотній зв’язок з ЦНАП.
3.2. Формуляри (бланки) заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщуються на стендах-накопичувачах.
3.3. ЦНАП забезпечує надання інформації на офіційний веб-сайт Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету, Єдиного дозвільного центру міста Харкова. Інформація повинна бути актаальною, повною, а також зручною для пошуку.
3.4. У ЦНАП забезпечується доступ до інформації особам з обмеженими можливостями.
3.5. При зверненні суб’єктів звернень до ЦНАП в інформаційно-консультаційному секторі ЦНАП з’ясовується причина звернення, здійснюється інформування щодо подальших його дій у межах ЦНАП. У разі необхідності суб’єкту звернення надається консультація щодо структури і роботи ЦНАП; забезпечується допомога у користуванні інформаційними терміналами та інша первинна допомога, яка пов’язана з одержанням послуг.
3.6. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернень у ЦНАП впроваджується електрона система управління чергою.
4. Порядок прийняття заяв та документів в ЦНАП
4.1. Подання вхідного пакета документів для отримання послуги із компетенції ЦНАП та видача відповідного вихідного пакета документів здійснюється виключно в приміщенні ЦНАП.
4.2. Прийняття від суб’єктів господарювання вхідного пакету на отримання документів дозвільного характеру, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, видача дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені регіональними та місцевими дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».
4.3. Вхідні пакети документів розглядаються в порядку та у терміни, визначені чинним законодавством та відповідно до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг.
4.4. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у ЦНАП особисто, поштою (рекомендованим листом з описом вкладення), через уповноваженого представника або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
Якщо вхідний пакет документів подається уповноваженим представником особи, пред’являються документи, що підтверджують його особу та повноваження.
4.5. Суб’єкт звернення несе відповідальність за достовірність відомостей, зазначених у вхідному пакеті документів. При поданні вхідного пакету документів суб’єкт звернення повинен надати дозвіл на обробку, використання та зберігання його персональних даних у межах, необхідних для надання адміністративної послуги. Всі виправлення під час прийняття вхідного пакету документів підтверджуються підписом суб’єкта звернення або уповноваженого представника.
4.6. У разі подання суб’єктом звернення неповного пакету документів або якщо відомості, зазначені в поданих документах, не відповідають вимогам законодавства, адміністратор має право не прийняти документи та рекомендувати суб’єкту звернення доукомплектувати пакет документів або внести зміни у відомості, що подаються.
4.7. Вхідний пакет документів від суб’єкта звернення приймає адміністратор, перевіряє відповідність вхідного пакету документів інформаційній картці адміністративної послуги та з’ясовує прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та / або електронній формі.
4.8. Адміністратор складає опис вхідного пакету документів у якому зазначається інформація про перелік документів, поданих суб’єктом звернення. Опис складається у двох примірниках. Один примірник надається суб’єкту звернення за підписом і з проставлянням печатки відповідного адміністратора центру, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакету документів зберігається в матеріалах справи в паперовому або електронному вигляді.
Якщо вхідний пакет документів було отримано засобами поштового зв’язку, адміністратор не пізніше наступного дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакету документів електронною поштою (його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку (за можливості).
4.9. Адміністратор здійснює реєстрацію вхідного пакету документів шляхом внесення даних до журналу обліку / реєстрації заяв та документів наданих суб’єктами звернення (уповноваженими особами) для отримання адміністративних послуг та електронної програми документообігу. Форма журналу обліку / реєстрації заяв та документів наданих суб’єктами звернення (уповноваженими особами) для отримання адміністративних послуг затверджується Додатком 1 до цього Регламенту.
Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакету документів.
4.10. При реєстрації вхідного пакету з недоліками суб’єкт звернення одночасно повідомляється про потребу усунення вказаних недоліків та попереджається про ймовірність негативного рішення у випадку їх не усунення. Якщо суб’єкт звернення надсилає вхідний пакет документів засобами поштового зв’язку, він інформується про виявлені недоліки у відповідному описі вхідного пакету документів, а за можливості також негайно повідомляється телефоном.
4.11. У разі прийняття від суб’єкта звернення неповного пакету документів, всі додаткові документи, в тому числі документи на заміну, подаються суб’єктом звернення лише через ЦНАП протягом 10 днів від дня подання вхідного пакету документів. Прийняття додаткових документів фіксується в матеріалах справи та журналі реєстрації. При
цьому суб’єктові звернення видається доповнений опис вхідного пакету документів (на заміну). Внесення додаткових документів та / або документів на заміну підтверджується підписом суб’єкта звернення (уповноваженого представника).
4.12. Зупинення розгляду документів, поданих для отримання адміністративної послуги, можливе за бажанням суб’єкта звернення шляхом письмового повідомлення про це учасника ЦНАП через адміністратора. Перебіг строку розгляду документів, поданих для отримання адміністративної послуги, зупиняється з дня отримання учасником ЦНАП письмового повідомлення суб’єкта звернення.
4.13. Інформацію про вчинені дії адміністратор вносить до Супровідного листа справи у паперовій та / або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Супровідний лист справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.
5. Порядок взаємодії учасників ЦНАП з питань організації надання адміністративних послуг
5.1. Передача вхідних та вихідних пакетів документів між ЦНАП та його учасниками здійснюється виключно в приміщенні ЦНАП та його терпідрозділах.
5.2. Передача вхідних пакетів документів від ЦНАП та його терпідрозділів представникам учасників ЦНАП здійснюється не пізніше наступного робочого дня після отримання від суб’єкта звернення. Представник учасника ЦНАП, який приймає вхідний пакет документів ставить відмітку про дату прийняття на Акті прийому — передачі заяв та документів щодо надання адміністративних послуг та / або на Супровідному листі справи.
5.3. Передача вихідних пакетів документів від учасників ЦНАП до ЦНАП та його терпідрозділів здійснюється не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги (або відмови у надання адміністративної послуги) за Актом прийому-передачі готових документів (та / або Супровідним листом), в якому зазначається дата передачі документів та особи, які здійснюють зазначену прийом — передачу документів.
5.4. Транспортування вхідних та вихідних пакетів документів здійснюється у Скриньках для кожного терпідрозділу, які повинні бути опечатані. Опечатування Скринь здійснюється перед кожним їх транспортування.
5.5. Передача вхідних та вихідних пакетів документів між ЦНАП та його територіальними підрозділами здійснюється уповноваженим адміністратором (державним адміністратором) ЦНАП.
5.6. У разі, якщо учасник ЦНАП має свої територіальні (структурні) підрозділі у районах м. Харкова, то передача вхідних та вихідних пакетів документів здійснюється представникам учасника ЦНАП у відповідних терпідрозділах ЦНАП. При цьому, передача вхідних та вихідних пакетів документів здійснюється між тепідпозділами ЦНАП уповноваженим адміністратором (державним адміністратором) ЦНАП.
5.7. Учасник ЦНАП протягом терміну, визначеному для конкретної адміністративної послуги, забезпечує вирішення справи по суті (розгляд, прийняття рішення, підготовку та оформлення відповідного документу, відмови, виконання інших заходів). Учасник ЦНАП передає вихідний пакет документів до ЦНАП не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги та не пізніше одного робочого дня до закінчення граничного строку надання адміністративної послуги.
5.8. Адміністратор здійснює реєстрацію вихідного пакета документів та не пізніше наступного робочого дня після отримання вихідного пакету документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єкта звернення у замовлений суб’єктом звернення спосіб (телефоном, електронною поштою чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку).
У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор центру реєструє інформацію про результат розгляду справи, негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.
5.9. У разі, якщо послуга потребує декількох дій (етапів) для її вирішення та / або включає послідовне або паралельне опрацювання справи двома і більше учасниками ЦНАП, адміністратор має право організувати проходження цих процедур у встановленому порядку або їх окремих етапів без участі суб’єктів звернення.
5.10. Представник учасника ЦНАП веде облік консультацій суб’єктів звернення, шляхом занесення відповідної інформації до електронного реєстру.
5.11. Адміністратор несе відповідальність за прийняття та зберігання вхідних та вихідних пакетів документів в ЦНАП та його терпідрозділах згідно з діючим законодавством.
6. Порядок видачі вихідного пакету документів та повторного подання вхідного пакету документів (Положення даного розділу не поширюються на порядок надання адміністративних послуг, результатом надання яких є видача документів дозвільного характеру)
6.1. Вихідні пакети документів зберігаються в ЦНАП протягом тримісячного терміну, а потім повертаються на зберігання учаснику ЦНАП за Актом прийому передачі. Зазначені вихідні пакети документів видаються через адміністратора суб’єкту звернення не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту від суб’єкта звернення.
6.2. Вихідний пакет документів видається суб’єкту звернення після подання документів, що посвідчують особу (у разі отримання документів уповноваженим представником суб’єкта звернення — документа, що посвідчує повноваження представника) або, у випадках передбачених законодавством в інший зручний для суб’єкта звернення спосіб: засобами поштового зв’язку (рекомендованим листом із повідомленням про вручення) або за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.
6.3. Видачу вихідного пакету документів суб’єкту звернення здійснює адміністратор. Факт отримання результату надання адміністративної послуги підтверджується підписом суб’єкта звернення (при особистому отриманні), уповноваженої особи або відміткою про отриманням повідомлення про вручення (у випадку направлення поштою) у журналі видачі результату надання адміністративної послуги суб’єктам звернення, форма якого затверджується Додатком 2 цього Регламенту.
6.4. Відмова в наданні адміністративної послуги оформлюється учасником ЦНАП письмово, з визначенням передбачених законодавством підстав для такої відмови.
6.5. У разі усунення замовником причин, що стали підставою для відмови у наданні адміністративної послуги, суб’єкт звернення повторно подає вхідний пакет документів, необхідних для надання адміністративної послуги, у порядку, передбаченому розділом 5 Регламентом.
6.6. При повторному розгляді документів не допускається відмова у наданні адміністративної послуги з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні суб’єкту звернення (за винятком не усунення чи усунення не в повній мірі замовником причин, що стали підставою для попередньої відмови).
6.7. У ЦНАП зберігається інформація про кожну надану адміністративну послугу / справу у паперовій формі (ксерокопія) або електронній формі (відскановані документи): заява суб’єкта звернення, результат надання адміністративної послуги, другий примірник опису вхідного пакету документів, документ, що підтверджує повноваження представника суб’єкта звернення. Всі матеріали справи зберігаються у суб’єкта надання адміністративної послуги.
7. Здійснення моніторингу за процесом надання адміністративних послуг
7.1. Основними заходами моніторингу є:
7.1.1. моніторинг всіх дій адміністраторів, пов’язаних з прийомом, та видачею вихідних пакетів документів;
7.1.2. фіксація дати реєстрації вхідних пакетів документів і видачі вихідного пакету документів;
7.1.3. моніторинг всіх дій представників учасників ЦНАП пов’язаних з наданням адміністративних послуг та консультацій у ЦНАП;
7.1.4. супровід та загальна координація дій учасників ЦНАП, пов’язаних з наданням адміністративних послуг.
7.2. Моніторинг здійснюється шляхом інформування адміністраторів представниками учасників ЦНАП щодо перебігу подій, пов’язаних з наданням адміністративної послуги, за власною ініціативою, на усний або письмовий запит.
7.3. Представники учасників ЦНАП зобов’язані своєчасно інформувати ЦНАП про перешкоди у дотриманні термінів розгляду справ та прийняття рішень, а також інші проблеми, що виникають при розгляді справи. Представники учасників ЦНАП зобов’язані надавати інформацію на усний або письмовий запит ( в т. ч. в електронною поштою) адміністратора щодо ходу розгляду справи не пізніше трьох робочих днів з дня отримання запиту.
7.4. У разі встановлення факта порушення термінів розгляду справ адміністратор має право інформувати керівника ЦНАП та керівників суб’єктів надання адміністративних послуг та вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень.
Директор Департаменту підприємництва та споживчого ринку А. М. Проскурін

Додаток № 1

до Регламенту роботи
Центру надання
адміністративних послуг м. Харкова

№  з/п

Реєстраційний номер

Дата прийняття заяви та пакету документів, що додаються до заяви

Назва адміністративної послуги

Найменування юридичної особи, або ПІБ фізичної особи­підприємця (уповноваженої особи), громадянина

Підпис

Адреса об’єкта, на який надається адміністративна послуга

Контактний телефон

Дата та спосіб повідомлення суб’єкта звернення про можливість отримання результату надання адміністративної послуги (або мотивована відмова)

Дата отримання результату суб’єктом звернення (або мотивована відмова)

1

2

3

4

5

6

7

8

Журнал

обліку / реєстрації заяв та документів

наданих суб’єктами звернення

(уповноваженою особою)

для отримання адміністративних послуг

ПІБ адміністратора


Додаток № 2
до Регламенту роботи
Центру надання
адміністративних послуг м. Харкова

№ з /п

Реєстраційний номер

Дата видачі результату надання адміністративної послуги

Назва, дата та номер реєстрації результату надання адміністративної послуги

Найменування юридичної особи, або ПІБ фізичної особи­підприємця (уповноваженої особи), громадянина, який отримав результат надання адміністративної послуги

Дата, підпис

ПІБ адміністратора, який здійснив видачу результату надання адміністративної послуги

Підпис

1

2

3

4

5

6

Журнал

видачі результату

надання адміністративних послуг

суб’єктам звернення