Звіт про періодичне відстеження результативності рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1189/13 «Про внесення змін до рішення 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 504/11«Про встановлення правил б

23.05.2018 07:52   -
Автор:
Звіт
про періодичне відстеження результативності рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання
від 03.07.2013 № 1189/13 «Про внесення змін до рішення 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання
від 16.11.2011 № 504/11«Про встановлення правил благоустрою території міста Харкова»

1. Вид та назва регуляторного акта: рішення 25 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 03.07.2013 № 1189/13 «Про внесення змін до рішення 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 504/11«Про встановлення правил благоустрою території міста Харкова»

2. Виконавець заходів з відстеження: Департамент контролю Харківської міської ради.

3. Цілі прийняття акта:

1) спрямування регулятивної функції рішення 25 сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 504/11 «Про встановлення правил благоустрою території міста Харкова», у напрямку визначення єдиної про­цедури видачі суб’єктам господарювання дозволів на порушення об’єктів благоустрою, пов’язаного з виконанням земляних та ремонтних робіт на території м. Харкова, у тому числі аварійних, пов’язаних з прокладанням, реконструкцією та ремонтом інженерних мереж, обмеженням руху транспорту, пішоходів;

2) встановлення порядку видачі дозволів та порядку проведення робіт, пов’язаних з порушенням благоустрою міста Харкова;

3) створення сприятливих умов для підвищення ефективності життєдіяльності, як громадян так і суб’єктів господарювання, покращення санітарного стану міста та мікроклімату міста.

4. Строк виконання заходів з відстеження: Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 18 квітня 2018 року по 18 травня 2018 року.

5. Тип відстеження: Періодичне.

6. Метод одержання результатів відстеження: Статистичний.

7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність: Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, визначені в аналізі регуляторного впливу та надані відділом з контролю за благоустроєм міста Департаменту контролю міської ради.

Способи одержання даних — відстеження, обробка та аналіз статистичних даних.

8. Кількісні та якісні значення показників результативності:

Для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних за IV квартал 2013 та 2014 років з аналогічним періодом за 2017 рік.



з/п

Показники

IV квартал

2012 рік

IV квартал

2013 рік

IV квартал

2014 рік

IV квартал

2017 рік

1

Кількість виданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою

737

444

1861

2215

2

Кількість осіб, притягнутих до відповідальності за виконання земляних та ремонтних робіт без отримання дозволу у встановленому порядку та за несвоєчасне відновлення об’єктів благоустрою після завершення виконання земляних та ремонтних робіт

6

7

20

41

Шляхом аналізу статистичних даних відмічається збільшення кількості виданих дозволів на порушення об’єктів благоустрою у 2017 році на 398,87 % порівняно з аналогічним періодом 2013 року та на 19,02 % порівняно з аналогічним періодом 2014 року.

Також слід зазначити, що на виконання зазначеного регуляторного акта Департаментом контролю міської ради забезпечено належний та якісний контроль за порушенням вимог чинного законодавства в сфері благоустрою, що підтверджується збільшенням притягнутих до адміністративної відповідальності суб’єктів господарювання, які проводили земляні та ремонтні роботи без відповідного дозволу та несвоєчасно здійснювали відновлення об’єктів благоустрою після завершення виконання земляних та ремонтних робіт.

9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. Одержані статистичні дані повністю відповідають прогнозним даним. Таким чином, зазначений регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень має позитивну динаміку.

Регуляторний акт забезпечив досягнення визначених цілей та відповідає вимогам теперішнього часу, дозволяє комплексно і системно регулювати діяльність суб’єктів господарювання щодо порушення об’єктів благоустрою міста, досконально регламентує порядок отримання дозволів на порушення об’єктів благоустрою з урахуванням чинного законодавства, дозволив внести ясність та прозорість у взаємовідносини органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання у сфері благоустрою.

Директор Департаменту контролю міської ради

О. В. Артикуленко