Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта-рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 132

28.03.2013 00:15   -
Автор:

Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта-рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 132 «Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів і багажу міським наземним пасажирським електричним транспортом (трамваєм та тролейбусом)»

1. Вид та назва регуляторного акта — рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 132 «Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів і багажу міським наземним пасажирським електричним транспортом (трамваєм та тролейбусом)».

2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент економіки та комунального майна.
3. Прийняттям даного регуляторного акта ставилось за мету поліпшення фінансового становища ХКП «Міськелектротранс», своєчасне і в повному обсязі надання послуг міського електричного транспорту на території м. Харкова, забезпечення належної якості перевезень пасажирів, забезпечення надходжень до бюджету міста.
4. Заходи з відстеження проводились у термін з 01.02.13 р. по 10.02.13 р.
5. Тип відстеження — повторний.
6. Метод одержання результатів відстеження — статистичний.
7. Заходи з відстеження результативності виконані шляхом проведення аналізу фінансово‑економічного стану підприємств за допомогою офіційної статистичної інформації та оцінки показників фінансово‑господарської діяльності наданих підприємствами.
8. На теперішній час в рамках реформування транспортного комплексу міста створені та з 15 серпня 2011 року почали свою виробничу діяльність комунальні підприємства «Жовтневе трамвайне депо», «Салтівське трамвайне депо», «Тролейбусне депо № 2» та «Тролейбусне депо № 3», основним завданням яких є надання послуг з перевезення пасажирів міським наземним електротранспортом, а для утримання і обслуговування об’єктів його інфраструктури створене комунальне підприємство «Міськелектротранссервіс», метою діяльності якого є утримання в належному стані колійного господарства міського наземного електротранспорту, контактної мережі, розвиток трамвайних та тролейбусних ліній, забезпечення надійного енергопостачання наземного електричного транспорту та безпеки дорожнього руху.
За підсумками 2012 року від діяльності з перевезення пасажирів комунальні підприємства отримали збитки у сумі 16537,9 тис. грн.
9. Відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 132 «Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів і багажу міським наземним пасажирським електричним транспортом (трамваєм та тролейбусом)» у зв’язку з тим, що ХКП «Міськелектротранс» припинив свою діяльність, дозволяє зробити висновок, що регуляторний акт має недостатній рівень досягнення визначених цілей, окремі його положення реалізуються неефективно, він потребує перегляду.
Збитковість підприємства пов’язана в першу чергу зі збільшенням собівартості перевезень за рахунок підвищення на державному рівні розміру мінімальної заробітної плати, цін на електроенергію, матеріали для технічного обслуговування та ремонту рухомого складу та пально‑мастильні матеріали тощо.
Заступник міського голови — директор Департаменту економіки та комунального майна М. І. Фатєєв