Звіт про повторне відстеження результативності регуляторного акта — рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 133
Звіт
про повторне відстеження результативності регуляторного акта — рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 133 «Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів метрополітеном»
1. Вид та назва регуляторного акта — рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р. № 133 «Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів метрополітеном».
2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент економіки та комунального майна.
3. Прийняттям даного регуляторного акта ставилось за мету забезпечення беззбиткової діяльності підприємства шляхом встановлення тарифів на перевезення пасажирів у відповідності з економічно обґрунтованими витратами, забезпечення безперебійних перевезень пасажирів.
4. Заходи з відстеження проводились у термін з 01.02.13 р. по 28.02.13 р.
5. Тип відстеження — повторний.
6. Метод одержання результатів відстеження — статистичний.
7. Заходи з відстеження результативності виконані шляхом проведення аналізу фінансово‑економічного стану підприємства за допомогою офіційної статистичної інформації та оцінки показників фінансово‑господарської діяльності підприємства, визначених при проведенні аналізу регуляторного впливу.
8. Після проведення аналізу фінансово‑господарської діяльності підприємства виявлено, що:
— обсяг перевезень пасажирів за 2012 рік в порівнянні з 2011 роком зменшився з 250 092 до 239 275 тис. пас., або на 4 %;
— дохід підприємства від надання послуги з перевезення пасажирів метрополітеном без ПДВ за цей період збільшився з 377 569 до 390 301 тис. грн., або на 3 %;
— витрати підприємства від надання послуги з перевезення пасажирів метрополітеном збільшились з 479 950 до 533 512 тис. грн., або на 11 %;
— чистий збиток підприємства від надання послуги з перевезення пасажирів метрополітеном збільшився з 102 381 до 143 211 тис. грн., або на 40 %.
9. Відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 10.03.2011 р.
№ 133 «Про встановлення тарифу на послугу з перевезення пасажирів метрополітеном» дозволяє зробити висновок, що регуляторний акт має недостатній рівень досягнення визначених цілей, окремі його положення реалізуються неефективно, він потребує перегляду.
Збитковість підприємства пов’язана в першу чергу зі збільшенням собівартості перевезень за рахунок підвищення на державному рівні розміру мінімальної заробітної плати, цін на електроенергію, матеріали для технічного обслуговування та ремонту рухомого складу та пально‑мастильні матеріали тощо.
Заступник міського голови — директор Департаменту економіки та комунального майна М. І. Фатєєв