1. Вид та назва регуляторного акта: рішення 16 сесії Харківської міської ради від 22.06.2012 р. № 782 / 12 «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій».
2. Виконавець заходів з відстеження: Департамент контролю Харківської міської ради.
3. Цілі прийняття акта:
1) спрямування регулятивної функції рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій», у напрямку вирішення нагальних проблем міста, пов’язаних з розташуванням засобів зовнішньої реклами у місті Харкові;
2) усунення перешкод для огляду основних історико-культурних видів міста Харкова, які є його «візитною карткою», та цілісному сприйняттю архітектурних та / або історичних ансамблів міста та входів до будівель та споруд;
3) усунення перешкод вільному руху пішоходів в історичній зоні міста, на вузьких тротуарах вулиць та у місцях, спеціально відведених для руху пішоходів;
4) створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у м. Харкові та оплати за її розміщення;
5) збалансованість доходності від надання місць, які перебувають у комунальній власності, для розміщення окремо встановлених спеціальних конструкцій;
6) привернення уваги розповсюджувачів зовнішньої реклами та рекламодавців до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами.
4. Строк виконання заходів з відстеження: заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 01.04.2014 р. по 30.04.2014 р.
5. Тип відстеження: повторне.
6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, визначені в аналізі регуляторного впливу та надані відділом реклами Департаменту контролю та КП «МІЦ»; способи одержання даних — відстеження, обробка та аналіз статистичних даних.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності: для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних з січня 2011 року по грудень 2011 року з аналогічним періодом 2012 року та 2013 року.
№
з / п
|
Показники
|
2011 рік
|
2012 рік
|
2013 рік
|
1
|
Доход від надання у користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування окремо встановлених спеціальних конструкцій, млн. грн.
|
25,5
|
30,15
|
33,85
|
2
|
Кількість окремо встановлених стаціонарних спеціальних конструкцій, які розміщуються на місцях, що знаходяться у комунальній власності, шт.
|
1820
|
1767
|
1710
|
Аналіз кількісних та якісних показників даного регуляторного акта виявив у 2012 році тенденцію збільшення на 18 % та в 2013 році на 12,3 % надходжень за користування місцями, що пов’язано з підвищенням коефіцієнту (К констр.) — з 1,25 до 1,5 для окремо встановлених спеціальних конструкцій. Завдяки впровадженню підвищувального коефіцієнту кількість окремо встановлених стаціонарних спеціальних конструкцій, які розміщуються на місцях, що знаходяться у комунальній власності, зменшилась відповідно на 3 % у 2012 році та на 6 % у 2013 році у порівнянні з 2011 роком.
Також слід зазначити, що дія зазначеного регуляторного акта надає змогу упорядкувати розміщення зовнішньої реклами, дотриматися збалансованості доходів, а також привернути увагу операторів рекламного ринку до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами.