Звіт
про повторне відстеження результативності рішення 16 сесії Харківської міської ради від 22.06.2012 р. № 782 / 12
«Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10
«Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій»
1. Вид та назва регуляторного акта: рішення 16 сесії Харківської міської ради від 22.06.2012 р. № 782 / 12 «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій».
2. Виконавець заходів з відстеження: Департамент контролю Харківської міської ради.
3. Цілі прийняття акта:
1) спрямування регулятивної функції рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій», у напрямку вирішення нагальних проблем міста, пов’язаних з розташуванням засобів зовнішньої реклами у місті Харкові;
2) усунення перешкод для огляду основних історико-культурних видів міста Харкова, які є його «візитною карткою», та цілісному сприйняттю архітектурних та / або історичних ансамблів міста та входів до будівель та споруд;
3) усунення перешкод вільному руху пішоходів в історичній зоні міста, на вузьких тротуарах вулиць та у місцях, спеціально відведених для руху пішоходів;
4) створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у м. Харкові та оплати за її розміщення;
5) збалансованість доходності від надання місць, які перебувають у комунальній власності, для розміщення окремо встановлених спеціальних конструкцій;
6) привернення уваги розповсюджувачів зовнішньої реклами та рекламодавців до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами.
4. Строк виконання заходів з відстеження: заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 01.04.2014 р. по 30.04.2014 р.
5. Тип відстеження: повторне.
6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, визначені в аналізі регуляторного впливу та надані відділом реклами Департаменту контролю та КП «МІЦ»; способи одержання даних — відстеження, обробка та аналіз статистичних даних.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності: для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних з січня 2011 року по грудень 2011 року з аналогічним періодом 2012 року та 2013 року.
№
з / п
|
Показники
|
2011 рік
|
2012 рік
|
2013 рік
|
1
|
Доход від надання у користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування окремо встановлених спеціальних конструкцій, млн. грн.
|
25,5
|
30,15
|
33,85
|
2
|
Кількість окремо встановлених стаціонарних спеціальних конструкцій, які розміщуються на місцях, що знаходяться у комунальній власності, шт.
|
1820
|
1767
|
1710
|
Аналіз кількісних та якісних показників даного регуляторного акта виявив у 2012 році тенденцію збільшення на 18 % та в 2013 році на 12,3 % надходжень за користування місцями, що пов’язано з підвищенням коефіцієнту (К констр.) — з 1,25 до 1,5 для окремо встановлених спеціальних конструкцій. Завдяки впровадженню підвищувального коефіцієнту кількість окремо встановлених стаціонарних спеціальних конструкцій, які розміщуються на місцях, що знаходяться у комунальній власності, зменшилась відповідно на 3 % у 2012 році та на 6 % у 2013 році у порівнянні з 2011 роком.
Також слід зазначити, що дія зазначеного регуляторного акта надає змогу упорядкувати розміщення зовнішньої реклами, дотриматися збалансованості доходів, а також привернути увагу операторів рекламного ринку до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. Одержані статистичні дані повністю відповідають прогнозним даним. Таким чином, зазначений регуляторний акт має високий ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень має позитивну динаміку.
Директор Департаменту контролю міської ради О. В. Артикуленко