Звіт про повторне відстеження результативності рішення 7 сесії Харківської міської ради від 18.05.2011 р. № 314 / 11 «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначе

26.06.2013 10:53   -
Автор:

1. Вид та назва регуляторного акта: Рішення 7 сесії Харківської міської ради від 18.05.2011 р. № 314 / 11 «Про внесення змін до рішення
45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій»
2. Виконавець заходів з відстеження: Департамент контролю Харківської міської ради
3. Цілі прийняття акта:
1) спрямування регулятивної функції рішення сесії Харківської міської ради «Про внесення змін до рішення 45 сесії Харківської міської ради 5 скликання від 23.06.2010 р. № 182 / 10 «Про затвердження Порядку визначення розміру плати за користування місцями, які перебувають у комунальній власності та надаються розповсюджувачам зовнішньої реклами для розташування спеціальних конструкцій», у напрямку вирішення нагальних проблем міста, пов’язаних з розташуванням засобів зовнішньої реклами у місті Харкові, у зв’язку з підготовкою до проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу;
2) усунення перешкод для огляду основних історико-культурних видів міста Харкова, які є його «візитною карткою» та цілісному сприйняттю архітектурних та /  або історичних ансамблів міста та входів до будівель та споруд;
3) усунення перешкод вільному руху пішоходів в історичній зоні міста, на вузьких тротуарах вулиць та у місцях спеціально відведених для руху пішоходів;
4) створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у м. Харкові та оплати за її розміщення;
5) збалансованість доходності від надання місць, які перебувають у комунальній власності, для розміщення окремо встановлених спеціальних конструкцій;
6) привернення уваги розповсюджувачів зовнішньої реклами та рекламодавців до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами.
4. Строк виконання заходів з відстеження: Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 01.04.2013 р. по 30.04.2013 р.
5. Тип відстеження: Повторне.
6. Метод одержання результатів відстеження: статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність визначені в аналізі регуляторного впливу та надані відділом реклами Департаменту контролю та КП «МІЦ»; способи одержання даних — відстеження, обробка та аналіз статистичних даних.
8. Кількісні та якісні значення показників результативності: Для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних з січня 2011 року по грудень 2011 року з аналогічним періодом 2012 року.

№ 

з /  п

Показники

2011 рік

2012 рік

1

доход від надання у користування місць, які перебувають у комунальній власності, для розташування окремо встановлених спеціальних конструкцій, млн. грн.

25,5

30,15

2

кількість окремо встановлених стаціонарних спеціальних конструкцій, які розміщуються на комунальній власності, шт.

1820

1767

3

кількість кронштейнів, встановлених на опорах вуличного обладнання, що знаходяться на комунальній власності, шт.

329

316

4

кількість кронштейнів, встановлених на фасадах будинків, що знаходяться на комунальній власності, шт.

148

106

Аналіз кількісних та якісних показників даного регуляторного акта у порівнянні з 2011 роком виявив у 2012 році тенденцію збільшення на 18 % надходжень за користування місцями. Незначне зменшення кількості окремо встановлених спеціальних рекламних конструкцій, які розміщуються на комунальній власності, відбулося у зв’язку зі зміною акцентів розповсюджувачами зовнішньої реклами при розподілі рекламних конструкцій по зонам міста Харкова за рахунок переносу з центральної частини міста у більш віддалені спальні райони. Зменшення у 2012 році майже на 30 % кількості кронштейнів на фасадах будинків та 5 % на опорах вуличного обладнання пов’язано із виконанням цілей регуляторного акта, а саме завдяки демонтажу цього виду конструкцій покращується огляд основних історико-культурних видів міста Харкова, цілісне сприйняття архітектурних ансамблів міста та входів до будівель та споруд.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Таким чином, зазначений регуляторний акт має середній ступінь досягнення визначених цілей, реалізація його положень має позитивну динаміку, проте окремі його положення реалізуються неефективно.
Директор Департаменту контролю міської ради О. В. Артикуленко