ЗВІТ про результати базового відстеження результативності регуляторного акта

27.07.2018 07:43   -
Автор:

ЗВІТ

про результати базового відстеження результативності регуляторного акта

1. Вид та назва регуляторного акта: Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.09.2017 № 591 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 08.09.2010 № 321 «Про затвердження «Правил приймання стічних вод споживачів у каналізаційну мережу м. Харкова».
2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент комунального господарства Харківської міської ради.
3. Цілі прийняття акта:
— раціональне використання питної води;
— економічне стимулювання раціонального використання питної води споживачами;
— контроль за скиданням споживачами забруднюючих речовин у міську каналізаційну мережу і, як наслідок, забезпечення екологічної безпеки населення міста Харкова;
— встановлення рівності прав, законних інтересів усіх суб’єктів господарської діяльності у сфері водовідведення.
4. Строк виконання заходів з відстеження: Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 02.07.2018 по 06.07.2018.
5. Тип відстеження: Відстеження базове.
6. Метод одержання результатів відстеження — статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність — статистичні, які одержані від Департаменту збуту КП «Харківводоканал».
Способи одержання даних — збір, обробка та аналіз статистичних даних (визначення кількості споживачів, які мають паспорт водного господарства на кінець звітного періоду; кількість споживачів, яким проводяться нарахування за відсутність паспорта водного господарства у звітному періоді; кількість споживачів, у яких збільшились обсяги водовідведення, кількість споживачів, у яких обсяги водовідведення не змінились або зменшились).
8. Кількісні та якісні значення показників результативності: Для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних за перше півріччя 2018 року з аналогічним періодом у 2017 році.
КП «Харківводоканал» постійно проводиться робота по контролю за наявністю у споживачів та своєчасним оновленням технічної документації, яка характеризує стан систем водопостачання та водовідведення споживача.
В першому півріччі 2017 року кількість споживачів, які мають паспорт водного господарства на кінець звітного періоду, становили 5001.
В першому півріччі 2018 року кількість споживачів, які мають паспорт водного господарства на кінець звітного періоду, становили 5768.
Кількість споживачів, які у першому півріччі 2017 оформили паспорт водного господарства, становило — 348 осіб, а в першому півріччі 2018 року — 297 осіб.
Кількість споживачів, яким проводяться нарахування за відсутність паспорта водного господарства у першому півріччі 2017 року, становила 422, а в першому півріччі 2018 — 470.
Кількість споживачів, у яких збільшились обсяги водовідведення у першому півріччі 2018 року порівняно з першим півріччям 2017 становила 1967.
Кількість споживачів, у яких обсяги водовідведення не змінились або зменшились у першому півріччі 2018 року порівняно з першим півріччям 2017, становила 9054.
Аналіз кількісних та якісних показників даного регуляторного акта виявив, що кількість споживачів, які мають паспорт водного господарства, збільшилось на 15 %.
Кількість споживачів, які були визволені від необхідності розробки нового Паспорта водного господарства у зв’язку зі збереженням обсягів водовідведення та відсутності змін у господарській діяльності становила 1168, що свідчить про позитивну динаміку в напрямку впорядкування взаємовідносин між Споживачами та КП «Харківводоканал», регламентованих рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 20.09.2017 № 591 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 08.09.2010 № 321 «Про затвердження «Правил приймання стічних вод споживачів у каналізаційну мережу м. Харкова» та іншими нормативними актами.
9. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, взагалі результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, головною ознакою є дотримання прав споживачів послуг водовідведення шляхом здійснення умов для наявності у споживачів технічної документації, яка характеризує стан систем водопостачання та водовідведення споживача.
Директор Департаменту комунального господарства О. А. Богач