Звіт про результати базового відстеження результативності рішення 20-ї сесії

30.05.2013 08:37   -
Автор:

ЗВІТ

про результати базового відстеження результативності рішення 20-ї сесії
Харківської міської ради 6‑го скликання від 24.10.2012 р. № 921 / 12
«Про внесення змін до рішення 12-ї сесії Харківської міської ради 6‑го скликання від 23.12.2011 р. № 588 / 11
«Про затвердження Правил паркування транспортних засобів у м. Харкові»
1. Рішення Харківської міської ради від 24.10.2011 р. № 921 / 12 «Про внесення змін до рішення 12-ї сесії Харківської міської ради 6‑го скликання від 23.12.2001 р. № 588 / 11 «Про затвердження Правил паркування транспортних засобів у м. Харкові».
2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент транспорту Харківської міської ради.
3. Основні цілі, на досягнення яких спрямоване дане рішення:
— виконання вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про благоустрій», «Про транспорт», «Правил паркування транспортних засобів», затверджених Постановою КМ України № 1342 від
03.12.2009 р. та інших нормативних актів, які регулюють суспільні відносини у сфері паркування транспортних засобів;
— забезпечення належного рівня надання послуг з паркування транспортних засобів та підвищення культури паркування у м. Харкові;
— поліпшення умов дорожнього руху;
— підвищення рівня благоустрою, підтримки належного санітарного стану території м. Харкова.
4. Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 01.05.2013 р. по 20.05.2013 р.
5. Відстеження базове.
6. Метод одержання результатів відстеження — статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність, — статистичні. Дані про розмір надходжень до міського бюджету від збору за паркування надані Департаментом бюджету і фінансів Харківської міської ради. Дані про кількість місць для паркування транспортних засобів та дані про площу спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Харкова, надані Департаментом транспорту Харківської міської ради та комунальним підприємством «Харківпарксервіс»; способи одержання даних — збір, обробка та аналіз статистичних даних.
8. Для проведення відстеження результативності акта використано аналіз статистичних даних з 01.11. 2012 р. до 01. 05. 2013 р.
Після прийняття міською радою цього рішення упорядкувався стан та підвищилась культура паркування транспортних засобів, забезпечився контроль за дотриманням власниками транспортних засобів (водіями) належного виконання вимог чинного законодавства у сфері благоустрою та дорожнього руху, забезпечились фінансові надходження до бюджету міста Харкова за рахунок збору за місця для паркування транспортних засобів, які за листопад — грудень 2012 року становлять — 1 341,1 тис. гривень та у 2013 році (станом на 16.05.2013 р.) становлять — 370,8 тис. гривень. Кількість місць для паркування транспортних засобів станом на 17.04.2013 р. становить — 5007 машино-місця. Площа спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Харкова, станом на 17.04.2013 р.
становить — 70 572,25 м2, що забезпечує фінансові надходження до бюджету міста Харкова за рахунок збору за місця для паркування транспортних засобів.
Департамент транспорту Харківської міської ради сумісно з оператором (комунальне підприємство Харківської міської ради, яке згідно з рішенням Харківської міської ради організовує та провадить діяльність із забезпечення діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування) постійно проводить роботу по виявленню нових майданчиків для платного паркування, що сприяє збільшенню фінансових надходжень до бюджету міста Харкова за рахунок збору за місця для паркування транспортних засобів.
Також слід зазначити, що в зазначений період виготовлено та погоджено — 44 одиниці Паспортів улаштування майданчиків для платного паркування.
Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін чи доповнень.
Директор Департаменту транспорту С. Б. Дульфан