Звіт про результати базового відстеження результативності рішення виконкому Харківської міськради «Про внесення змін до рішення «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури Харкова»
Звіт
про результати базового відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.05.2013 № 319
«Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.11.2011 № 804 «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова»
1. Вид та назва регуляторного акта:
рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.05.2013 № 319 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.11.2011 № 804 «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова».
2. Виконавець заходів з відстеження — Департамент економіки та комунального майна Харківської міської ради.
3. Цілі прийняття акта:
— ефективне залучення до бюджету м. Харкова пайових внесків на розвиток інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста;
— удосконалення взаємовідносин органів місцевого самоврядування та замовників;
— приведення у відповідність до вимог чинного законодавства Порядку пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова, затвердженого рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.11.2011 р. № 804 «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова».
4. Строк виконання заходів з відстеження: 22.04.2014 р. — 30.04.2014 р.
5. Тип відстеження — базове.
6. Метод одержання результатів відстеження — статистичний.
7. Дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, визначені в аналізі регуляторного впливу рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 22.05.2013 № 319 «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.11.2011 № 804 «Про пайову участь замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова» отримані в управлінні соціально‑економічного розвитку, планування та обліку, способи одержання даних — відстеження та обробка статистичних даних.
8. Показники результативності регуляторного акта.
Згідно з прийнятим Порядком пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова з замовниками, які мають намір здійснити нове будівництво, реконструкцію, реабілітацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва — будинків, будівель, споруд будь-якого призначення та їх комплексів на території міста, укладаються договори про пайову участь у розвитку інфраструктури міста.
Порядок діє з 22.05. 2013 року.
За період дії Порядку з 22.05.2013 р. по 22.04.2014 р. з замовниками укладено 282 договори про пайову участь у розвитку інфраструктури міста на суму 26639,5 тис. грн. й перераховані до бюджету міста Харкова кошти у сумі 23549,7 тис. грн.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Регуляторний акт в значній мірі вплинув на інтереси територіальної громади м. Харкова, органів місцевого самоврядування та суб’єктів господарювання (замовників будівництва об’єктів містобудування).
Прийняття зазначеного рішення дозволило досягти залучення коштів замовників на розвиток інфраструктури міста, приведення у відповідність із чинним законодавством методів залучення замовників до пайової участі у розвитку інфраструктури м. Харкова, розрахунку розміру і використання коштів пайової участі, удосконалення взаємовідносин органів місцевого самоврядування та замовників.
Згідно з Порядком пайової участі замовників у розвитку інфраструктури м. Харкова до пайової участі не залучалися забудовники, які здійснювали будівництво:
— об’єктів будь-якого призначення на замовлення державних органів або органів місцевого самоврядування за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів;
— будівель навчальних закладів, закладів культури, фізичної культури і спорту, медичного і оздоровчого призначення;
— будинків житлового фонду соціального призначення та доступного житла;
— індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів, господарських споруд, розташованих на відповідних земельних ділянках;
— об’єктів комплексної забудови територій, що здійснюється за результатами інвестиційних конкурсів або аукціонів;
— об’єктів будівництва за умови спорудження на цій земельній ділянці об’єктів соціальної інфраструктури;
— об’єктів, що споруджуються замість тих, що пошкоджені або зруйновані внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного або природного характеру;
— об’єктів інженерної, транспортної інфраструктури, об’єктів енергетики, зв’язку та дорожнього господарства (крім об’єктів дорожнього сервісу);
— об’єктів у межах індустріальних парків на замовлення ініціаторів створення індустріальних парків, керуючих компаній індустріальних парків, учасників індустріальних парків;
— об’єктів на територіях діючих промислових підприємств, якщо після введення їх до експлуатації не збільшується навантаження на інженерну та соціальну інфраструктуру міста;
— індивідуальних гаражів фізичними особами;
— реконструкцію квартир у багатоквартирних житлових будинках чи одноквартирних житлових будинках (прибудова, надбудова, об’єднання тощо), якщо після проведення будівельних робіт загальна площа квартири не перевищує 300 кв. м, фізичними особами.
9. Таким чином, даний регуляторний акт має високий ступень досягнення визначених цілей. Результат реалізації його положень має позитивну динаміку.
У випадку внесення змін до актів чинного законодавства, відповідні зміни і доповнення вносяться до цього регуляторного акта відповідно до вимог Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
Заступник директора Департаменту економіки та комунального майна — начальник управління соціально-економічного розвитку, планування та обліку Я. А. Мусієнко