ЗВІТ про результати повторного відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 № 609 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові»
ЗВІТ
про результати повторного відстеження результативності рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 № 609 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові»
1.
Вид та назва регуляторного акта: Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.10.2013 № 609 «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові».
2.
Виконавець заходів з відстеження — Департамент контролю Харківської міської ради.
3.
Цілі прийняття акта:
— приведення Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові у відповідність до вимог Законів України «Про рекламу», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», Постанови Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 № 2067 «Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами» та Правил благоустрою території міста Харкова, затверджених рішенням 11 сесії Харківської міської ради 6 скликання від 16.11.2011 № 504 / 11, а також інших актів чинного законодавства;
— структуризація ринку зовнішньої реклами;
— зміна акцентів у зонуванні міста Харкова з урахуванням проблеми перенасиченості центральної (історичної) частини міста рекламними засобами;
— вжиття заходів щодо зниження ризиків спричинення шкоди життю та здоров’ю людей та / або їх майну у зв’язку з наявністю технічних недоліків спеціальних конструкцій та впровадження заходів контролю за безпечністю їх експлуатації;
— забезпечення доступності для огляду основних історико-культурних пам’яток міста Харкова;
— усунення перешкод для цілісного сприйняття архітектурних та / або історичних ансамблів міста та входів до будівель та споруд;
— стимулювання розповсюджувачів зовнішньої реклами до впровадження сучасних технологій у виробництво рекламних засобів, відповідності технічного стану спеціальних конструкцій будівельним нормам, державним стандартам, іншим нормативним актам та вимогам безпеки їх розміщення;
— привернення уваги розповсюджувачів зовнішньої реклами та рекламодавців до нових напрямків розвитку у галузі зовнішньої реклами;
— створення єдиної цілісної впорядкованої структурованої та прозорої системи в галузі розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові.
4.
Строк виконання заходів з відстеження: Заходи з відстеження результативності зазначеного регуляторного акта проводились у термін з 03.08.2015 р. по 25.08.2015 р.
5.
Тип відстеження: Повторне.
6.
Метод одержання результатів відстеження: статистичний.
7.
Дані та припущення, на основі яких відстежувалась результативність — відстеження результативності дії акта здійснюється на основі статистичних даних, взятих з інформаційного банку даних рекламних конструкцій; способи одержання даних — збір, обробка та аналіз статистичних даних.
8.
Кількісні та якісні значення показників результативності:
Для проведення відстеження результативності акта використано порівняльний аналіз статистичних даних з 01.01.2015 р. по 01.07.2015 р. з аналогічним періодом у 2013 р.
Відділом реклами Департаменту контролю Харківської міської ради постійно здійснюється контроль за порядком розміщення зовнішньої реклами в місті Харкові. З розповсюджувачами зовнішньої реклами постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо дотримання правил розміщення зовнішньої реклами в місті Харкові.
Відділом реклами:
— прийнято та розглянуто 4462 заяви на надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, що на 714 менше, ніж за аналогічний період 2013 р.;
— видано 554 дозволи на розміщення зовнішньої реклами, що на 107 менше, ніж за аналогічний період 2013 р.;
— анульовано 3058 заяв на надання дозволів, що на 398 більше, ніж за попередній період.
Кількість отриманих суб’єктами господарювання дозволів на розміщення зовнішньої реклами зумовлює поступове зменшення платежів до міського бюджету.
Сформовано та поповнюється інформаційний банк даних місць розташування спеціальних конструкцій, вживаються заходи щодо видачі дозволів розповсюджувачам зовнішньої реклами згідно з встановленими строками. Постійно здійснюється робота по виявленню рекламних конструкцій, які мають неохайний вигляд або загрожують життю (здоров’ю) людей.
З метою впорядкування розміщення спеціальних конструкцій на території м. Харкова внесені та затверджені рішеннями виконавчого комітету Харківської міської ради зміни до схем розміщення рекламних конструкцій у місті Харкові.
Протягом звітного періоду:
— розміщення стаціонарних рекламних конструкцій приводиться у відповідності до затверджених схем;
— вдосконалюється система співробітництва з розповсюджувачами зовнішньої реклами через Єдиний дозвільний центр м. Харкова;
— поповнюється та вдосконалюється інформаційний банк даних місць розташування спеціальних конструкцій;
— контролюється одержання відповідних документів на розміщення зовнішньої реклами;
— вдосконалюється взаємодія відділу реклами зі структурними підрозділами міської ради, комунальними підприємствами, утримувачами інженерних комунікацій та іншими контролюючими службами міста.
При здійсненні повторного відстеження результативності дії акта враховуються наступні кількісні та якісні показники результативності регуляторного акта (рішення):
|
№ з / п
|
Показники
|
01.01.2013‑
|
01.01.2015‑
|
|
1
|
Кількість виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами, шт. |
661
|
554
|
|
2
|
Кількість поданих заяв на надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами до робочого органу, шт. |
5176
|
4462
|
|
3
|
Кількість обстежень окремо встановлених спеціальних конструкцій щодо відповідності їх технічного стану будівельним нормам, державним стандартам та вимогам Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові, шт. |
1083
|
993
|
|
4
|
Кількість окремо встановлених конструкцій з виявленими відхиленнями їх технічного стану від встановлених будівельних норм, державних стандартів та вимог Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові, шт. |
85
|
0
|
Аналіз кількісних та якісних показників даного регуляторного акта виявив у першому півріччі 2015 року тенденцію до зменшення на 16,2 % кількості виданих дозволів на розміщення зовнішньої реклами у порівнянні з аналогічним періодом часу 2013 року. Зменшення кількості виданих дозволів пов’язано, насамперед, з економічною кризою в Україні, проведенням військових дій у східній частині держави, а також відтік інвестицій та крупного іноземного бізнесу з України. Спостерігається зменшення кількості конструкцій, що за результатами обстежень щодо відповідності їх технічного стану будівельним нормам, державним стандартам та вимогам Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Харкові мають відхилення. Зазначені конструкції мають достатній рівень надійності та відповідності вимогам безпеки, що зводить до мінімуму завдання шкоди мешканцям міста та майну.
9.
Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Регуляторний акт має достатній ступінь досягнення визначених цілей, результати реалізації його положень мають позитивну динаміку, він не потребує змін чи доповнень.
Директор Департаменту контролю Харківської міської ради
О. В. Артикуленко

Випуск № 154-155 (1069-1070) від 25.12.2025





