Харківські шляховики вийшли на дороги заради безпеки містян та нормального руху містом
Вона потрібна для організації безпечного та ефективного руху транспортних засобів. А також служить візуальним орієнтиром для водіїв та пішоходів, допомагаючи їм дотримуватися правил дорожнього руху, уникати аварій та орієнтуватися у дорожній обстановці. Мова про дорожню розмітку. У профільному міському КП констатують, у місті чи не щомісяця збільшується кількість людей так само як і авто. Тож дорожня розмітка є важливим елементом організації дорожнього руху, що сприяє підвищенню безпеки та ефективності транспортних потоків у Харкові.
ВАДИМ БАБКІН НАЧАЛЬНИК ДІЛЬНИЦІ РОЗМІТКИ КП «ШЛЯХРЕМБУД»
На вулицях та магістралях міста проводимо роботи з поновленням дорожньої розмітки, також з нанесенням нової розмітки, яка раніше не була передбачена. Але за змінами дорожнього руху ми зараз виконуємо. Наші люди працюють зараз у двозмінному графіку. На об’єктах благоустрою ми виконуємо роботи з нанесення розмітки вісьової та поперечної. Саме тут ми бачимо поперечну розмітку. В день ми намагаємося робити пішохідні переходи на більш віддалених ділянках нашого міста, де дозволяє трафік. Вночі ми виконуємо роботи з нанесення вісьової розмітки, попередньої розмітки та також у великих обсягах поперечної розмітки, де є така можливість.
Читайте нас у Facebook, Telegram, Instagram та дивіться наші відео в YouТube та TikTok.
ВАДИМ БАБКІН НАЧАЛЬНИК ДІЛЬНИЦІ РОЗМІТКИ КП «ШЛЯХРЕМБУД»
У нашого підприємства є дві машини «HOFMANN», які використовуються для поперечної розмітки. Вони використовувалися на цьому пішохідному переході. І ще в нас є три машини для вісьової розмітки. Це на базі автомобілів «Газель» має маркування «Джміль-11А». Вони більш універсальні, вони використовуються для вісьових, але також там є виносний пістолет, котрим ми також наносимо поперечну розмітку. Дорожню розмітку наносять перш за все для забезпечення безпеки дорожнього руху. Вона погоджена з дорожніми знаками та державними стандартами. Перш за все ми виконуємо роботи для забезпечення безпеки всього руху, як пішоходів, так і водіїв. В теперішній час люди звертаються на службу «1562», лишають заявки. Та ми працюємо за графіками безпосередньо по районах міста. На теперішній час ми майже закінчили роботу з нанесенням вісьових ліній. Це вже близько 600 кілометрів по місту. Зараз ми закінчуємо роботу у трьох районах міста. Це Немишлянський, Салтівський та Київський райони, де в нас залишилися виключно пішохідні переходи. Пішохідних переходів десь залишилася третина з запланованого обсягу. З першочергово запланованих 65 000 квадратних метрів по пішохідних переходах ми вже зробили 45 000 і продовжуємо роботи з нанесенням для забезпечення безпеки як водіїв, так і пішоходів нашого міста.
ОСТАННІ НОВИНИ
- Рослинні обереги на клумбах, що створені руками харківських двірників та озеленювачів
- Загроза катастрофи: у Харкові укріплюють одну з найстаріших локацій міста (фото)
- Народна депутатка Мезенцева-Федоренко народила сина
- На Північній Салтівці відновлюють будинок, що постраждав внаслідок російських обстрілів
- До п’яти сіл на Харківщині повернули світло після обстрілів