Трамвайный переезд на перекрестке Маяковского и Сумской открыт
Трамвайний переїзд на перехресті вулиць Сумської та Маяковського відкритий. Тепер вільному руху тут немає перешкод. Почалися ремотні роботи 6 листопада. Робочі виконували все поетапно. Спочатку розрили проїжджу частину. Демонтували не лише асфальтне покриття, а й старі трамвайні рейки. Потім засипали щебнем, та затрамбували спецсумішшю. Уклали нові плити, замінили рейки теж на нові. Під час ремонту рух на цій ділянці було перекрито. Щоправда це завдавало багатьом незручності.
Валентина пенсіонерка
-Ходили на другую остановку, останавливались на Мироносицкой. Там садилась на автобус и объезжали этот кусочек переезда дороги по Сумской. Конечно не удобно, уже привыкли к этой остановке, а автобус мог и не остановится.
Ніна пенсіонерка
-Ну так что теперь делать? Всю жизнь какие-то временные неудобства. Ну и всё. А тепрь видите не будет шуметь трамваи когда они будут ехать.
Раді новому переїзду і автовласники. Кажуть, роботи виконані якісно.
Станіслав автовласник
-Переезд стал мягче и комфортнее. Меньше шума при переезде, не грюкает, не стучит ничего, стало намного приятнее. Едешь как по маслу. По сравнению с тем, что было небо и земля.
Це вдалося досягнути завдяки тому, що встановлені плити підняті до рівня з дорожнім покриттям. Це забезпечує і плавний рух транспорту і зменшує рівень шуму. Та і без сучасних технологій не обійшлося.
Олена Єлякіна інженер-технолог фірми, що виконувала ремонт переїзду
-Во-первых применены материалы, которые обеспечат срок службы этого переезда дольше чем предыдущего. Ну если предыдущий был установлен в 2004 году с применением резинового перезда, то этот срок службы будет лет 20-ть.
І це не єдиний переїзд, який за останній час реконструювали в Харкові. Серед таких, які виконали за сучасними технологіями та із застосуванням нових будівельних матеріалів переїзд на перехресті вулиць Кірова та Богдана Хмельницького, а також Кірова з Московським проспектом і проспекта Гагаріна з Кірова. Таку технологію ремонту переїздів харківські будівельники позичили у своїх сусідів поляків. Розробили це ноу-хау там. Подібні роботи з реконструкції зараз використовуються в східній і західній частині Європи.
Ігор Бескровний, Ярослав Кононенко Харьковские Известия